povjerenje čitatelja

Rekordne ljetne naklade Styrijinih izdanja

Foto: VL
večernji naslovnice (1)
Foto: VL
večernji naslovnice (1)
Foto: VL
večernji naslovnice (1)
Foto: VL
večernji naslovnice (1)
Foto: VL
večernji naslovnice (1)
23.09.2011.
u 10:00
Tijekom dva ljetna mjeseca prodano je čak 14,5 milijuna primjeraka Večernjeg lista, 24sata i Poslovnog dnevnika
Pogledaj originalni članak

Iako je ljetna sezona otprije poznata kao razdoblje kada ljudi više kupuju i čitaju novine, pogotovo dnevne, ovoga ljeta Styrijina izdanja postigla su uistinu rekordne naklade. Tijekom dva ljetna mjeseca prodano je tako čak 14,5 milijuna primjeraka Večernjeg lista, 24sata i Poslovnog dnevnika.

Ukupno gledajući, više od trećine hrvatskih građana od 10 do 74 godine, njih čak 1,3 milijuna tijekom ljeta svakoga je dana čitalo barem jedno od Styrijinih dnevnih izdanja (izvor podataka: istraživanje MediaPuls).

Dobitna kombinacija

Pozitivni ljetni trendovi rezultirali su i rekordnom nakladom: 4. kolovoza prodano je čak 345.415 primjeraka 24sata, Večernjeg lista i Poslovnog dnevnika.

I pojedinačno Styrijini dnevni listovi postigli su izvanredne rezultate.

Rekordne prodaje Večernjeg lista i 24sata u lipnju, o kojima smo već pisali, bile su samo uvod u uspješno ljeto. Prodana naklada Večernjeg u srpnju i kolovozu bila je oko 75.000 primjeraka. Naklada 24sata također je narasla: ukupni broj primjeraka koji se svaki dan nalazio u rukama čitatelja dosegao je u srpnju prosječno čak 220.000.

I Poslovni dnevnik imao je uspješno ljeto. Paket ponedjeljkom, Večernji list, Poslovni dnevnik i New York Times, pokazao se dobitnom kombinacijom.

Poslovni dnevnik na ovaj je način našao put do još većeg broja čitatelja i podigao broj prodanih primjeraka ponedjeljkom.

Novi proizvodi u rujnu

Osim dnevnih novina i ostala Styrijina izdanja ostvarila su odlične rezultate.

Nakon tek nešto više od godinu dana na tržištu, tjednik 24sata Express dosegnuo je rekordnu čitanost od čak 204.000 čitatelja te učvrstio drugo mjesto među tjednicima (izvor podataka: istraživanje MediaPuls).

24sata Express postigao je i rekordnu nakladu ovoga ljeta – broj od 19. kolovoza prodan je u čak 52.339 primjeraka.

24sata Junior Dječji zabavnik najprodavaniji je tjednik za djecu, Sportski tjednik Max i New York Times drže visoke pozicije u kategoriji tjednika slične tematike, dok mjesečnik Vojna povijest ima redovitu čitalačku publiku...

Rujan također donosi mnogo novosti; uspješno lansiranje novoga političkog tjednika Forum 16. rujna u prvim danima izlaženja rezultirao je s čak 17.000 prodanih primjeraka.

Također, hrvatsko će medijsko tržište od četvrtka 29. rujna biti bogatije za još jedno izdanje: Večernji list City, besplatni zagrebački tjednik, koji će Zagrepčani moći pronaći kod kolportera na najfrekventnijim zagrebačkim lokacijama te u svojim poštanskim sandučićima.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar puky
puky
10:10 23.09.2011.

... hi hi hi ... strava ...

DE
denderi
15:35 23.09.2011.

statističkim podacima može se igrati ,,,,no stvarnost je bolna ...činjenica je kako izdanja večernjeg lista sve su gorija ...večina novinara nije dorasla zadatku...informacije nepotpune ...vijesti u debelom zaostatku ..