U financijskoj godini 2023./24. JYSK je na globalnoj razini ostvario značajan rast EBIT-a od 4,43 milijarde DKK (594 milijuna EUR) i prometa od 41,4 milijarde DKK (5,6 milijardi EUR). U istom periodu EBIT JYSKa u Hrvatskoj povećan za 28,6 % u odnosu na prošlu godinu, dok mu je promet porastao za 18,6%. Maloprodajni lanac dodatno je snizio cijene na više od 50 posto svojih najprodavanijih proizvoda, što je na globalnoj razini privuklo rekordnih 11,9 milijuna novih kupaca.
Unatoč nesigurnosti i padu inflacije, potrošači su i dalje pažljivo birali gdje troše novac. JYSK je ostao njihov prvi izbor za proizvode za spavanje i uređenje doma, zahvaljujući kombinaciji kvalitete i konkurentnih cijena.
"Rezultati za ovu financijsku godinu su iznimni. Zahvaljujući predanosti naših zaposlenika i njihovoj usmjerenosti na kupce, oborili smo rekorde u prometu i privukli milijune novih kupaca. Ovo je jedna od naših najboljih godina," izjavio je Rami Jensen, predsjednik i CEO JYSKa.
Ulaganja u širenje
U posljednjih godinu dana JYSK je otvorio 137 novih trgovina u Europi i uložio u 489 projekata vezanih uz modernizaciju postojećih trgovina, uključujući preseljenja, proširenja i nadogradnje prema najnovijem, inspirativnijem konceptu uređenja.
Kako bi zadovoljio rastuće potrebe kupaca, JYSK gradi i dva nova, suvremena distribucijska centra u Nizozemskoj i Španjolskoj.
Ambiciozni ciljevi održivosti
U skladu s Pariškim sporazumom, JYSK je postavio jasne ciljeve za smanjenje emisija stakleničkih plinova. Do 2032. planira smanjiti emisije u vlastitim operacijama za 50,4% te osigurati da 72,5% dobavljača postavi svoje ciljeve i dobije odobrenje za njih od strane Science Based Tartgets inicijative do kraja 2028. financijske godine.
"Održivost je ključni dio našeg poslovanja. Želimo smanjiti utjecaj na okoliš i omogućiti našim kupcima održive proizvode po pristupačnim cijenama," rekao je Jensen.
Planovi za budućnost
JYSK planira daljnje širenje, uključujući otvaranje svojih prvih trgovina izvan Europe u Maroku tijekom proljeća 2025. Trenutačna strategija završava u idućoj financijskoj godini, a pripreme za novu, ambicioznu strategiju već su u tijeku.
"Neizvjesnost u maloprodaji postala je uobičajena. Naša snaga leži u prilagodljivosti i dugoročnom planiranju, što nam omogućuje kontinuirani rast," zaključio je Jensen.
Briga za tim kao ključ uspjeha JYSKa u Hrvatskoj
Posvećenost zaposlenicima ostaje u središtu JYSKovih vrijednosti, jer zadovoljstvo tima i kvalitetni radni uvjeti temelj su za uspjeh. U FY 2023./24. JYSK Hrvatska povećao je plaće svojim zaposlenima u trgovinama za više od 20% i jednako tako isplatio bonuse u ukupnom iznosu većem od 1.200.000 eura. Uz to, kontinuirano radi na profesionalnom razvoju i edukaciji zaposlenika.
Kako bi posebno istaknuli važnost i potrebu ravnoteže privatnog i poslovnog života, krajem prošle financijske godine pokrenut je projekt Wellbeing – JYSK Life Club, kroz koji kompanija zaposlenicima pruža podršku za fizičko i mentalno zdravlje.
„Edukacije i aktivnosti u sklopu ovog programa dodatno motiviraju tim te stvaraju pozitivnu i angažiranu radnu atmosferu jer želimo da se svaki član našeg tima osjeća osnaženo, cijenjeno i motivirano,“ izjavila je Vesna Kukić Lončarić, Country director za JYSK Hrvatska, Slovenija, BiH i Srbija i zaključila, „S ulaskom u 2025. godinu, ostajemo predani ciljevima koji nas čine konkurentnima, odgovornima i prilagodljivima.“
JYSK na hrvatskom tržištu, uz preuređenja postojećih prostora koje čine mrežu od 64 trgovine, vidi izvanredne prilike za daljnji razvoj tako da u novoj financijskoj godini planira otvorenje 5 novih trgovina, kako bi svojim kupcima bio još dostupniji.
Ključni rezultati za JYSK 2023./24.:
-
EBIT porastao za 12%, dosegnuvši 594 milijuna EUR.
-
Promet povećan za 7,6%, na 5,6 milijardi EUR.
Ključni rezultati za JYSK Hrvatska 2023./24.:
-
EBIT porastao za 28,6%, dosegnuvši 27.5 milijuna EUR.
-
Promet povećan za 18,6%, na 132 milijuna EUR.