FINANCIJSKI IZVJEŠTAJI

Ples milijuna u predizbornoj kampanji: Ista tvrtka donirala SDP i Škoru

Foto: Pixsell
Ples milijuna u predizbornoj kampanji: Ista tvrtka donirala SDP i Škoru
29.06.2020.
u 08:49
Restart kolacija primila je do sada 283.184 kuna donacija od 43 donatora, a pri tome je najveći iznos uplatio član SDP-a Siniša Hajdaš Dončić – 30.000 kuna.
Pogledaj originalni članak

HDZ je u dosad dobio najveći iznos donacija za predizbornu promidžbu za predstojeće parlamentarne izbore. Prema izvješćima objavljenima na stranicama Državnog izbornog povjerenstva (DIP) HDZ s HSLS-om i HDS-om je od 1. do 27. lipnja ove godine zaprimio 1,755.255 kuna od ukupno 165 donatora.

Od fizičkih osoba jednu od najvećih donacija dao je predsjednik HDZ-a Andrej Plenković i to 20.000 kuna. A najveći iznos donacija su dale dvije tvrtke –AgroChem Maks i to 100.000 kuna te Bistra 150.000 kuna. I mnogi ministri i članovi HDZ-a donirali su po 10,15 tisuća kuna stranci za ove izbore. HDZ je dosad za medijsko oglašavanje potrošio 5,2 milijuna kuna, u što je uračunat i popust.   

AgroChem Maks je tvrtka koja se bavi distribucijom zaštitnih sredstava za bilje, a sjedište tvrtke je na zagrebačkom Trgu žrtava fašizma, u blizini središnjice HDZ-a. Tvrtka je suvlasništvu Emila Guščića, a već je prije donirala HDZ u prijašnjim predizbornim kampanjama. Kao i građevinska tvrtka Bistra iz Đurđevca. Od ostalih tvrtki najveće donacije HDZ-u su dali Darkol iz Varaždina -20.000 kuna i Luciante iz Samobora - 30.000 kuna.

Ukupno je dosad HDZ na troškove izborne promidžbe potrošio 7,6 milijuna kuna

Restart kolacija primila je dosad 283.184 kuna donacija od 43 donatora, a pri tome najveći iznos uplatio je član SDP-a Siniša Hajdaš Dončić - 30.000 kuna. Prema podacima DIP-a, Restart je dosad za medijsko oglašavanje platio 4,9 milijuna kuna. Ukupni troškovi izborne promidžbe Restart koalicije dosad iznose 8,3 milijuna kuna

Od tvrtki koje s podržale donacijama Restart koaliciju, najveći iznos je dala Izgradnja Zaprešić i to 20.000 kuna, a slijede Kameni zid i Progeo s po 15.000 kuna. S10.000 kuna tu koaliciju su donirali Setovia Voće, Zagorje gradnja, Tehnix i Strahinjčića.

Domovinski pokret dosad je dobio 189.886 kuna donacija. Najveći pojedinačni iznos stigao je od Ruže Tomašić. Domovinski pokret za oglašavanje dosad je platio s popustom 1,3 milijuna kuna. Škorin pokret dosad je na promidžbu potrošio oko 1,8 milijuna kuna.

Tvrtka Tehnix iz Donjeg Kraljevca čiji je vlasnik poznati poduzetnik Đuro Horvat, donirala je i Domovinski pokret sa 10.000 kuna. Škorinu platformu su kroz donacije podržale vukovarske tvrtke Diecentra i Filir i to sa 26.955 kuna.

Most je zaprimio 44 tisuće kuna donacija. Pri tome najveći iznos, od 30.000 kuna je stigao od Nedjeljke Sekulić. Za medijsko oglašavanje Most je dosad platio 151 tisuću kuna s popustima. Ukupni dosadađnji troškovi ozborne promidžbe  te stranke dosad iznose 749,4 kune.

Zeleno-lijeva koalicija okupljena oko Možemo od donacija je prikupila 62.000 kuna  to sve od fizičkih osoba. Najveći iznos stigao je od Bojana Glavaševića - 10.000 kuna. Ta je kolacija dosad na oglašavanje u medijima potrošila 219,8 tisuća kuna s popustima. Ukupno je dosad zeleno-lijeva koalicija na izbornu promidžbu potrošila 398 tisuća kuna.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 34

PL
Playmaker
09:28 29.06.2020.

Restart ???? Hahaaaaaaaaaa😂😂😂😎😎😎 Prije će biti Re-Down !!!! Vrijeme je da nestanu iz Sabora !!!! I Ponesite sa sobom onaj Truli Most i Mrtvi Zid !!!😎😎😎

TA
Talleyard
09:09 29.06.2020.

Reškart je do sada potrošila barem pet puta više jer iskaču iz svake paštete, na svakom WC-u plakati. a koliko i kako plaćaju medije koji su upregnuti u njihovu kamopanju kao Nova, RTL, HRT, kako i koliko plaćaju razne bage, šprajceve, puhovske... sve te statiste na skupovima i sve silne politikantske analitičare, razne agencije, anketare... ili je sve to partijski korpus ?

Avatar Mi ili Oni
Mi ili Oni
09:36 29.06.2020.

I jel Most prelazi prag ove godine? Nisam gledao, kažu da je propo skroz.