Prilikom reklamiranja smještaja očito je važno imati i dobrog fotografa. Jer što drugo zaključiti nakon što je priča Engleskinje Jenny Kershaw postala pravi hit na društvenim mrežama kada je objavila fotografiju iz jednog vijetnamskog hotela u kojem je odsjela.
Jenny je, naime, preko platforme Booking.com rezervirala smještaj u Vijetnamu s prekrasnim pogledom i još ljepšim bazenom na vrhu hotela. Međutim, kada je stigla u hotel i otišla na bazen koji joj je oduzeo dah, imala je što vidjeti.
Nije uopće riječ o bazenu već o jacuzziju koji se nalazi u ostakljenoj prostoriji pa iz određenog kuta gledanja ima pogled na grad.
Nakon što je fotografiju objavila na Twitteru, sakupila je više od 150.000 lajkova i 70.000 objava, a komentari su potpuno očekivani.
"Ovo je takva neugodnost za Booking.com", "Svaka čast fotografu", "Nešto slično Tinderu", neki su od komentara, a nakon što se objava proširila internetom, oglasio se i Booking.com koji se ispričao Engleskinji.
Nakon njezine objave, hotel je promijenio podatke te su napisali kako imaju besplatan jacuzzi.
Imate li vi sličnih iskustava s marketinškim prevarama preko interneta? Jeste li ikada kupili nešto što je na fotografijama izgledalo potpuno drukčije? Vaše priče i fotografije možete nam poslati na javi@vecernji.net.
Dobro kada je dobila "ovo" a ne "ono". Karolina, Karolina, gramatike nigdje. I jos zbog tebe moramo svaki dan gledati onog "stinkyink"