pala u dugove

Riječanka koristila jedan broj mobitela, a operateru plaćala četiri

Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
mobitel žena
Foto: 'Sanjin Strukic/PIXSELL'
'01.07.2011., Trg bana Josipa Jelacica, Zagreb - Mobiteli i dodatna oprema, ilustracija. Tipkanje na touch screen mobitel uz slasni zalogaj peciva. Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL'
Foto: Tatjana Tadic/PD/PIXSELL
telefonski razgovor, mobitel telefon portal (1)
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
mobitel portal (1)
Foto: Pixsell
mobitel sms
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
mobitel vožnja
22.11.2017.
u 10:03
Gospođa i dalje prima račune, a zbog dugova koji joj se svaki mjesec uvećavaju je blokirana i nema mogućnost odlaznih poziva.
Pogledaj originalni članak

Kada je Riječanka V.D. pri kupnji mobitela uzela i obiteljsku tarifu s četiri broja na prodajnom mjestu jednog teleoperatera rekli su joj da nije važno što joj ne trebaju sva četiri jer preostala tri broja može zamrznuti, piše Novi list

No, kako se navodi, nije joj objašnjeno da će se ti brojevi aktivirati nakon par mjeseci i biti puna 24 mjeseca u pretplati. Svoj je problem pisala u nekoliko dopisa i nakon nekog vremena uspjela je tek isposlovati da se jedan od četiri broja ugasi

'Meni ti brojevi nisu potrebni i da sam to znala ili da mi je to pojašnjeno ne bih ni uzimala tu opciju, jer koja je svrha zamrzavanja brojeva, ako će nakon određenog vremena biti ponovo uključeni na rok od 24 mjeseca! Ovaj se problem vuče već više mjeseci, obilazim šaltere, ali sve je uzaludno, već sam pisala prigovore, ali nitko mi se nije obratio u pisanom obliku, zvali smo preko operatera koji su nas povezivali s drugima, ali nitko nam nije dao konkretan odgovor jer svi kažu da oni nisu nadležni', napisala je u jednom od dopisa. 

Foto: Ilustracija/Ivo Cagalj/PIXSELL
Smartphone
Foto: ilustracija
mobitel
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
mobitel
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL
mobitel
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL
mobitel
Foto: Shutterstock
Foto: Pixabay
Telefonski poziv
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
mobitel

Gospođa i dalje prima račune, a zbog dugova koji joj se svaki mjesec uvećavaju je blokirana i nema mogućnost odlaznih poziva

'Pa tko bi normalan uzeo četiri broja ako je samac te plaćao pretplatu za svaki u skupnom iznosu skoro 300 kuna kada znamo da na tržištu u drugim mrežama imamo za 100 kuna skoro sve što jednoj osobi treba za normalno svakodnevno komunikaciju. S obzirom na to da su moje financijske mogućnosti daleko ispod hrvatskog prosjeka i nemam mogućnosti četvrtinu plaće izdvajati za mobilnu tarifu, molim vas da mi isključite pretplatničke brojeve', stoji u dopisu gospođe kojeg je objavio Novi list. 

Ukupan račun, prema riječima prijatelja koji je gospođi pomagao s problemom u kojem se našla, je znao iznositi i do 600 kuna jer svaki broj nosi pretolatu oko 150 kuna, iako nije koristila niti jedan od preostala tri broja. 

Pogledajte i video: NAJBOLJI MOBITELI 2017.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

JO
jozomeda
11:25 22.11.2017.

Kod nas je teski lopovluk. Imam iskustva sa našom bagrom,kao što je npr.ht.

KU
kupatilo
13:26 22.11.2017.

nije jedina iha imam slican pa i gori problem jer na moje ime je jedna osoba ishodovala i mobitel i koristenje na 24 mjeseca a dok sam bio na lihečenju u bolnici iskoristila je poznanstvo u T-comu i napravila navedeno.Isto dokazao ali i dan danas slucaj nije dovrsen i nika neznam kad mi moze neko poslat neki racun a vjerovatno i uvecan kamatama.Sve sami lopovi.

Avatar HUZP
HUZP
07:30 23.11.2017.

Nažalost mladi ljudi na akviziterskim mjestima imaju sigurno koristi od toga kada nekom prodaju ili uvale ono što mu ne treba. Drugi pak potrošači nisu dovoljno informirani , a telekomunikacijske tvtke to sve podržavaju pa onda imaju nezadovoljne korisnike. Šteta što se ne odnose prema nama kao ravnopravnim partnerima od kojih žive