– Papir s lozinkom dobio sam na početku školske godine i sve dosad bio je beskoristan, ali danas s njim mogu pogledati svoje ocjene i sve bilješke profesora – komentirao je Niko Tomljanović, koji je jučer s roditeljima Rinom i Tanjom putem "tableta" proučavao sve što se nalazi u njegovu školskom imeniku. Vlasnik lozinke je Niko, a roditelji imaju pristup samo ako im je on ustupi.
Produbljuju povjerenje
– Mogli smo napraviti tako da roditelji sami ulaze i gledaju imenik svog djeteta, ali mislimo da to ne bi bilo fer. Ovako je bolje, dali smo mogućnost djetetu da se pohvali dobrim ocjenama, ali i da preuzme taj teret da roditelje obavijesti o lošima. Na taj način produbljuje se povjerenje između djece i roditelja – objašnjava prof. Veronika Javor, ravnateljica zagrebačke Petnaeste gimnazije čiji su učenici prvi dobili elektroničke imenike.
– Riječ je o tri prva razreda, a, b i c, a od polugodišta uključili smo i d razred. Oni imaju elektroničke dnevnike, u njih im se upisuju ocjene, bilješke i primjedbe. Sve to jednom tjedno otisnemo tako da imamo i na papiru – kaže prof. Javor. Jučer je prvi put roditeljima omogućeno da putem interneta vide ocjene u imeniku djeteta.
– Niko je do sada bio superodlikaš, sad je između vrlo dobrog i odličnog učenika. Sasvim je u redu da je lozinka kod njega – kaže Nikina mama Tanja.
Pomoć roditeljima
– Potpuno mi je svejedno jer znaju sve moje ocjene – dodaje Niko, a bratov elektronički imenik bio je zanimljiv i mlađoj sestri šestašici. – Naš je sin korektan i znamo što mu se u školi događa tako da nam elektronički imenik nije velika prednost, ali sigurno ima roditelja kojima će pomoći da imaju uvid u stanje ocjena svog djeteta – zaključuju Tomljanovići.
Kakva je svrha da djeca vide imaju pristup svojim ocijenama kada ih vec znaju. Roditelji moraju imati uvid u stanje u skoli i pomagati djeci da sto lakse savladaju preopsezno,neprimjereno gradivo i da se razviju u normalne, zdrave osobe koliko je to moguce u ovom drustvu. Bavite se necim korisnijim,smanjite gradivo, ukinite ocijene iz likovnog,tjelesnog,glazbenog i izbacite konacno taj vjeronauk iz skola...