Kada će Krapina dobiti zasluženo mjesto na promidžbenim materijalima za novi Muzej krapinskih neandertalaca te što se radi kako bi se poboljšala promocija i ostalih krapinskih znamenitosti koje bi turistima trebalo pokazati, pitao je Danijel Klasić, član Gradskog vijeća Krapine.
O gradu ni slova na letku
Da postavi to pitanje, Klasića je potaknuo novi letak Muzeja Hrvatskoga zagorja koji sadrži najosnovnije informacije o muzeju te malu kartu koja turiste kada uđu u Hrvatsku s autoceste usmjerava da dođu u Krapinu. Osim što piše da je muzej u Krapini, na tom letku o Krapini nema ni slova. Josip Horvat, gradonačelnik Krapine, slaže se da je Krapina premalo zastupljena u materijalima Muzeja Hrvatskoga zagorja koji promoviraju muzej, ali, kako je rekao, muzejem upravlja ustanova Muzeji Hrvatskog zagorja na koju Grad ne može utjecati. Spomenuo je da TZ grada Krapine mnogo radi na promociji muzeja te da su postavljene tri obavijesne ploče o muzeju na autocesti od Maclja do Zaprešića i u jednom i u drugom smjeru. No, činjenica jest da Krapina osim kulturnih znamenitosti nema popratnih sadržaja.
Turisti traže domaće
Bez obzira na to što muzej ruši rekorde posjećenosti, više od sto tisuća turista iz Krapine ode nakon obilaska muzeja. Vijećnik Klasić zbog toga proziva odgovorne u ustanovi jer posjetitelje koji se zanimaju gdje mogu nešto pojesti šalju u restorane u druga mjesta. Svi mogu svoje letke ostaviti u muzeju, kaže Goranka Horjan, ravnateljica muzeja, te dodaje da većina posjetitelja želi uživati u tradicijskom ugođaju i jesti domaću hranu. – Letak je dizajnirao Željko Kovačić, arhitekt koji je osmislio i muzej – kaže ravnateljica Horjan.
Gospodin Horvat još jednom u svom stilu diže ruke uz riječi \'mi smo nemoćni, to je izvan naše domene...\' Uostalom, kaj i očekivati od gradske vlasti koja godinama nije u stanju napraviti kilometar asfalta do najfrekventnijeg trgovačkoc centra nego ljudi trgaju kotače i osovine po onom klancu..