Presijecanjem vrpce svečano su otvoreni novi prostori Saab-a u Zagrebu, a Magnus Lewis-Olsson, direktor Saaba za Europu te Pierre Gauffin, direktor Gripena za Hrvatsku, istaknuli su:
„Desetogodišnja nazočnost tvrtke Saab u Hrvatskoj najbolje pokazuje koliko nam je važno hrvatsko tržište. Gripen se već pokazao kao uspješna platformu u regiji, a postoji dobra prilika za suradnju s Bugarskom i Slovačkom. Geografska blizina ovih zemalja, kao i članstvo u NATO-u, pružaju mogućnost suradnje i time smanjuju troškove održavanja i treninga unutar NATO koncepta udruživanja i dijeljenja“, istaknuo je Magnus Lewis-Olsson, direktora Saaba za Europu.
„Gripen je višenamjenski borbeni zrakoplov pete generacije koji može obaviti sve zadatke kako bi zadovoljio potrebe Hrvatskog ratnog zrakoplovstva. U dugoročnom smislu, gledano u razdoblju od sljedećih 30 godina, Gripenovi operativni troškovi i troškovi održavanja manji su od bilo kojeg drugog borbenog zrakoplova. Također, zemlje koje koriste Gripenovu platformu, ostvarile su pojačanu gospodarsku suradnju sa Švedskom, što može donijeti dodatnu vrijednost hrvatskoj ekonomiji“, istaknuo je Pierre Gauffin, direktor Gripena za Hrvatsku.
Svečanosti je nazočilo gotovo stotinu uzvanika, među kojima su bili i predstavnici Oružanih snaga Republike Hrvatske, Vlade i brojnih poslovnih partnera.
Je li to onaj koncern koji je odbio modernizirati RBS 15 za naše raketne topovnjače, ali ga to nije spriječilo da se nakon toga tom istom modernizacijom hvali? Gripen NIJE letjelica pete generacije, a dame i gospoda iz Saaba bi konačno trebali reći koliko godina se Gripen mora eksploatirati da bi ga se prestalo zvati novim, deset ili petnaest. Nije teško provjeriti kad je proizveden zadnji Gripen C/D (E/F se još uvijek ne proizvodi) i kako se nešto staro naziva novim. O "prednosti" offseta bi Mađari imali puno toga ne baš lijepog reći, a što reći o tome da nam Mađari već godinama pokušavaju uvaliti šest 'svojih' Gripena s istim uvjetima leasinga.