– Rezultati istraživanja iz 2009. godine pokazuju da su samo 24 posto subjekata vijesti žene, što je jako poražavajuće – rekla je Sanja Sarnavka iz organizacije B.a.B.e na konferenciji "Žene u medijima" na Fakultetu političkih znanosti.
Smiljana Leinert-Novosel, predsjednica Hrvatskog komunikacijskog društva, predstavila je svoje istraživanje iz 1999. godine koje je pokazalo da nakon roditelja mediji imaju najveći utjecaj u oblikovanju stavova o ženskoj ulozi u društvu te da se zato mora posebno obratiti pažnja kako se prezentiraju žene u medijima.
Istraživanje je također pokazalo da je u medijima zaposlen velik broj žena, 68 posto, ali one nemaju važnu ulogu i utjecaj u stvaranju medijskog sadržaja. Novosel je 2009. godine provela slično istraživanje koje je pokazalo da je zaposlenost žena na visokim funkcijama u medijima ostala ista, naime na svakog 14. zaposlenog muškarca ide jedna žena.
– Žene su dominantne u manje popularnom vremenu i manje ozbiljnijim temama – dodala je Novosel.
– Kroza svoju karijeru vidjela sam mnoge promjene u novinarstvu, povećao se sveukupni broj zaposlenih žena, ali broj muškaraca na vodećim pozicijama još uvijek je daleko veći nego žena – rekla je Barbara Cochran, supredsjedateljica Međunarodne ženske medijske zaklade.
Cochran tvrdi da nijedan medij ne može biti posve slobodan ako žene nisu jednako tretirane u njemu kao muškarci.
– Primarni rezultat nereprezentacije žena u medijima neuravnotežena je slika svijeta u kojemu su žene vidljivo odsutne – rekla je Sanja Sarnavka koja ističe da je
zastupljenost žena u medijskim sadržajima u Hrvatskoj vrlo niska, "nijedan list nije zainteresiran za ono što žene imaju reći".
Žene se obično tretiraju kao objekt u medijskim sadržajima tako što se njihova tijela koriste kao dekoracija naslovnica i sredstvo za prodaju proizvoda te je pozicija žene kao novinarke i urednice u Hrvatskoj nejednaka u usporedbi s muškarcima, što je vidljivo u manjim plaćama, manjku promaknuća i čestom nedostatku poznavanja rodno osviještenog govora. Takav negativni trend prezentacije žena u Hrvatskoj i svijetu mora se promijeniti, dodala je Sarnavka.
68% zaposljenih u medijima su \"babe\" gdje to vragu i kod koga????????????????