Detalji projekta

Evo tko će voditi radove na sljemenskoj žičari te što će se mijenjati, procijenjena vrijednost 12 milijuna eura

Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Ove zime nema skijanja na sljemenskom Crvenom spustu, sjedežnica je teško oštećena i ne može se popraviti
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Ove zime nema skijanja na sljemenskom Crvenom spustu, sjedežnica je teško ošte?ena i ne može se popraviti
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Ove zime nema skijanja na sljemenskom Crvenom spustu, sjedežnica je teško ošte?ena i ne može se popraviti
31.10.2024.
u 16:36
Novi Volvox jedna od najvećih građevinskih kompanija u Crnoj Gori. Većinski vlasnik je kompanija SEED Capital Partners. Izvršni direktor kompanije je Slavoljub Popadić
Pogledaj originalni članak

Crnogorsko poduzeće Novi Volvox dobilo je posao zamjene viseće trosjedne žičare na skijalištu Sljeme, na Crvenom spustu u Zagrebačkoj županiji, saznaje Forbes Crna Gora. Novi Volvox, koji je izgradio žičaru Kotor-Lovćen, je tako proširio poslovanje van granica Crne Gore, a još značajnije je to što je Hrvatska članica EU. Grad Zagreb navodi da je procijenjena vrijednost radova 12 milijuna eura.

- U otvorenom postupku nabavke: Izrada projektno tehničke dokumentacije i izvođenje radova za projekt ‘Zamjena viseće trosjedne žičare na Crvenom spustu, novom visećom četverosjednom žičarom s odvojivom stezaljkama vozila (4-sjednim stolicama)’, Sljemenska ulica 82, Medvednica, Zagrebačka županija, evidenciji broj 1831-2024-EVV odabrana je kao najpovoljnija ponuda konzorcijima Novi Volvox d.o.o., Podgorica Crna Gora i Strucon d.o.o., Bosna i Hercegovina - piše u odluci o odabiru najboljeg ponuđača.

Navodi se da je Novi Volvox jedna od najvećih građevinskih kompanija u Crnoj Gori. Većinski vlasnik je kompanija SEED Capital Partners. Izvršni direktor kompanije je Slavoljub Popadić. Partner Novom Volvoxu u ovom poslu je renomirana talijanska kompanija Leitner, jedna od vodećih u „cable car“ industriji.

VEZANI ČLANCI:

Strucon d.o.o, Bosna i Hercegovina je kompanija registrirana za obavljanje poslova inženjeringa, savjetovanja iz oblasti vertikalnog transporta, specijalizirana za projektiranje i izgradnju žičara, gondola, površinskih i kosih liftova, funiculara. Kako je objašnjeno, na sjevernim obroncima Medvednice smješten je skijaški kompleks koji obuhvata skijaško-žični sistem koji čine: skijaške staze, skijaške žičare i zgrade u funkciji skijališta.

Postojeće skijaške staze su: Spust Panjevina, Crveni spust, Bijela livada, Bijeli spust, Zeleni spust i Plavi spust. Skijaške staze su različitih težina, od lakih do teške staze. Ukupna duzina staza iznosi oko 4.000 metara. Postojeća trosjedna žičara ima horizontalnu dužinu trase 764.2 m, visinsku razliku od 297.7 m, te dužinu kosine staze od 824.6 m, a kapacitet od 1964 osoba/h.

- Planiranim zahvatom potrebno je u potpunosti demontirati postojeću 3-sjednu žičaru, demontirati nosive stubove sa svim drugim nosivim i nenosivim dijelovima koji čine postojeću žičaru uključujući i armirano-betonske temelje osnove i stubova postojeće žičare te ostale dijelove žičare (reduktor, pomoćni pogon, elektro motor, pokretna traka za ukrcaj skijaša itd) i izgraditi novu viseću 4-sjednu žičaru s odvojivim stezaljkama (za četiri osobe) sa svim nosivim i nenosivim elementima na postojećoj trasi 3-sjedne žičare kapaciteta min do 2.000 putnika/h. Novo planirana 4-sjedna žičara će imati donju okretnu stanicu i gornju pogonsku stanicu, bez međustanice -piše u dokumentaciji.

>>Žičara je od svibnja besplatna za sve Zagrepčane>>

Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell
Foto: Luka Batelić/Pixsell

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar Idler 3
Idler 3
16:53 31.10.2024.

A zgotovili buju do...? Kaj ne bi bile bolj vlečnicu delat na proletje, a ne pred zimu ?