NEZADOVOLJAN ANKETAMA

Šef SDP-a zaratio s agencijama

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Šef SDP-a zaratio s agencijama
26.04.2018.
u 23:16
- Važno je napomenuti da istraživanja rejtinga u Hrvatskoj nisu regulirana niti postoji tijelo koje bi dalo smjernice agencijama kako objavljivati rezultate- kazao je Bernardić.
Pogledaj originalni članak

Šef SDP-a odlučio je „zaratiti“ s agencijama za ispitivanje javnog mnijenja. Nezadovoljna zadnjim Crobarometrom koji je SDP-u dao svega 18 posto Davor Bernardić snimio je i objavio video u kojem se pita kako to da dvije različite ankete daju dva različita rješenja.

– Kako je moguće da dvije ankete Ipsos puls i 2×1 komunikacije daju znatno drugačije rezultate. Radi li se o ulasku u novu fazu hrvatske politike gdje je sve dopušteno pa i možda manipulirati rezultatima anketa kako bi se prikrio nerad Vlade – rekao je Bernardić te se pozvao na tekst iz Jutarnjeg lista u kojem je stajalo da Vlada planira potrošiti 600 tisuća kuna na angažiranje agencija za istraživanje javnog mnijenja.

Zbog toga Bernardić traži da se objavi koje će agencije raditi za Vladu te da same agencije objave da redu za Vladu kako bi se izbjegao sukob interesa, odnosno kako se ne bi stekao dojam da mse anipulira rezultatima javnog mnijenja, tj. da istraživanja ne idu u korist HDZ-u..

- Važno je napomenuti da istraživanja rejtinga u Hrvatskoj nisu regulirana niti postoji tijelo koje bi dalo smjernice agencijama kako objavljivati rezultate- kazao je Bernardić.

U sličnom je tonu danas nakon sjednice Predsjedništva SDP-a odgovorio i potpredsjendik stranke Rajko Ostojić upitan jesu li na sjednici razgovarali i o padu rejtinga.

- Prema jednoj anketi mi smo sjajni, skoro 22 posto, HDZ po toj anketi ima 25 posto, po drugoj smo na 18 posto, po trećoj na 21 posto-kazao je Ostojić i dodao kako je možda počeo rat anketama te poručio da to nije dobro.

- Možda su i banke iza toga. Samo se SDP odupro bankama - zaključio je Ostojić.

'BULJI U NETFLIX, U KAMPANJI GA IGNORIRALI...'

Ponižavajući posljednji dani u uredu američkog predsjednika: Kako je Biden ostao usamljen i nepoželjan

Bidenov se život dramatično promijenio u posljednja tri mjeseca. Nakon što je ušao u godinu inzistirajući da je dovoljno spreman da se ponovno kandidira i pobijedi Trumpa, Biden je ipak odustao od predsjedničke utrke 21. srpnja, podržavši Kamalu Harris za predsjednicu.  Tada je u roku od samo nekoliko sati, Biden (81) - prestao biti relevantan

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 24

Avatar Pacijent doktora Bože
Pacijent doktora Bože
23:29 26.04.2018.

Bero Kupus je ipak osoba s posebnim potrebama pa ne shvaća da očito manipuliranje anketama ide njemu u korist. SDP je na zadnjim lokalnim izborima bio na 14%, realno od tada nije napredovao u ničemu, danas je možda na 10%, ali da se to objavi odmah bi ga smijenili njegovi u partiji. Pa ko bi normalan glasao za tu beskorisnu nakupinu antipatičnih nestabilnih parazita? Ovako Beru Kupusa lažnim anketama stalno održavaju u ravnoteži, malo simo, malo tamo, taman da ga ne smijene, i taman da mu ne krene.

GO
goricaV
00:24 27.04.2018.

Bernardiću, makni koalicijske partnere i tvoj SDP je na 15%, to je realnost. Malo analiziraj zadnje lokalne izbore. Pogledaj kao je SDP prošao na mjesnim izborima u Dubrovniku prošli vikend. Od 200 mandata, HDZ osvojio 162 mandata, a tvoj SDPDP svega 7 mandata, ostale pokupili nezavisni. Inače, promocija plus i 2x1 komunikacija rade navodno telefonske ankete dok ipsos radi terensku anketu. Terenska anketa je nešto pouzdanija od telefonskih anketa jer je pola milijuna Hrvata u zadnjih 5 godina odjavilo fiksni telefon. Da bi anketar dobio informacije od samo jednog čovjeka, mora zvati 100 fiksnih i mobilnih brojeva telefona, a 90% brojeva koje zovu ne postoje ili se nitko ne javlja, a kada se netko javi, to su uglavnom umirovljenici. Uglavnom, sve te anketarske agencije su amaterske i fulavaju 3 do 8% i uvijek na štetu HDZ-a. To pokazuju svi izbori unazad zadnjih 5 godina, dok SDP-u i lijevim strankama redovito u anketama napuhuju rejting, a onda šok na izborima. Pogledaj Bero rejting SDP-a u režiji promocije plus (najgora agencija na tržištu od koje 2x1 komunikacija prepisuje) pred lokalne izbore u Zagrebu, tvoj SDP je samostalno u anketama promocije na 25%, a rezultati izbora pokazuju da je SDP u koaliciji sa HSS-om, HNS-om, HSU-om i Josipovićem dobio 20%. Klasične manipulacije anketarske u korist SDP-a i pokušaj utjecaja na javnost, ali uzalud. Mogu anketari sdp-o dati i 40%, ali te ankete nitko više ne šljivi ni 1%, to se vidi po rezultatima izbora, SDP gubi i propada.

AL
alf
00:47 27.04.2018.

A zasto bi porezni obveznici placali agencije koje su potrebne samo strankama? Ako stranka zeli znati nesto o svom polozaju, neka plati iz svog proracuna. Gradjanima te agencije nisu potrebne.