Kolumna

Sekunda spota na TV-u skuplja od tisuću kuna

Sekunda spota na TV-u skuplja od tisuću kuna
26.11.2009.
u 19:34
Tridesetak sekunda u večernjem terminu stoji od 21 do 39 tisuća kuna.
Pogledaj originalni članak

Svaki put dok gledate TV spot nekog od predsjedničkih kandidata, financijski direktori na nacionalnim televizijama trljaju ruke. Tridesetak sekunda u večernjem terminu stoji od 21 do 39 tisuća kuna. Neki od nezavisnih kandidata, poput Bandića, Vidoševića i Primorca već sada dnevno troše stotinjak tisuća kuna samo na emitiranje TV spotova. Kako se svi zalažu za čiste račune i borbu protiv korupcije, bilo bi doista zanimljivo već jednom doznati tko im financira tako skupe kampanje. To više što kandidati “bogatih” stranaka, Andrija Hebrang i Ivo Josipović, tužno jadikuju kako si ne mogu priuštiti toliko emitiranja na TV-u.

Zašto Fiolić krije rezultate svog rada

Vrijedni Andrija Hebrang javio se u Saboru za riječ 274 puta i tako za prsa nadmašio sveznajućeg Damira Kajina koji je 266 puta držao da ima što reći. Time su oni posve opravdali zastupničke plaće, za razliku od nekih kolega. Na dnu popisa najaktivnijih nalaze se Tonino Picula (SDP) sa samo pet javljanja i Stjepan Fiolić (HDZ) koji dvije godine nije otvorio usta u Saboru. Fiolić se pravda da on “radi na terenu”, gdje “ima rezultate”, ali skroman i samozatajan o njima ne želi reći ni riječ u Saboru.

Bezobrazno oponašanje samog sebe

Vasko Lipovac, točnije njegova maketa, našla se pred komisijom za odabir spomenika sv. Jeronima. Odbačena je, s objašnjenjem žirija da autor “bezobrazno oponaša Lipovca”. Toliko o žiriju.

Sa sedam tisuća kuna se 
može živjeti

Gordana Sobol, saborska zastupnica SDP-a, izjavila je da ne bi radila za sedam tisuća kuna “jer je to mala plaća bez obzira na posao” i “jer se s time ne može živjeti”. Radila bi, kaže, za sedam tisuća da je to prosjek na razini države. Prosjek je još manji, 5300 kuna, pa uvaženu zastupnicu valja upozoriti da velika većina u Hrvatskoj radi za manje od sedam tisuća kuna mjesečno, kao i da se s time mora živjeti.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.