Uhljebljenja u HAC-u

Sigurnost prometa u Hrvatskoj nadziru nestručnjaci bez iskustva

Sigurnost prometa u Hrvatskoj nadziru nestručnjaci bez iskustva
25.01.2011.
u 23:45
Na dva najodgovornija mjesta u Sektoru održavanja zaposleni su branitelji koji nisu imali iskustva u sličnim poslovima – Stjepan Klarić i Željko Krapljan
Pogledaj originalni članak

U Hrvatskim autocestama godinama se zapošljavalo po “babi i stričevima”, a pri tome se nije marilo za to imaju li ti podobni i uhljebljeni kadrovi potrebne kvalifikacije i kompetencije za poslove koje su dobivali preko veze.

Ubacili strojarstvo u uvjete

Najodgovorniji su poslovi u HAC-u oni koje se odnose na sigurnost prometa, a čak su i na tim mjestima zapošljavani ljudi bez potrebne stručnosti i iskustva. Tako su za sigurnost prometa na autocestama odgovorni oni koji su diplomirali vodni promet, elektrotehničar te strojar, a usto nemaju ni dovoljno radnog iskustva za te poslove.

Na dva najodgovornija mjesta u Sektoru održavanja autocesta, koji je zadužen za sigurnost prometa, zaposlene su osobe zbog čijeg je zapošljavanja u HAC-u Državno odvjetništvo pokrenulo istragu, budući da nisu imali potrebne uvjete za ta radna mjesta.

Stjepan Klarić, direktor Sektora održavanja, prema dosad provedenoj istrazi DORH-a, premda je umirovljeni branitelj, zaposlen je u HAC-u 2005. godine na mjestu višeg stručnog suradnika II iako za to nije imao potrebno iskustvo od 48 mjeseci, s obzirom na to da je diplomirao tek 2001. godine.

Klarić nije imao potrebne uvjete radnog iskustva ni kad je unaprijeđen na mjesto zamjenika Sektora održavanja, a ni kad je postao direktor toga sektora.

Ni Željko Krapljan, bivši saborski zastupnik HDZ-a i također umirovljeni branitelj, nije imao potrebno iskustvo kad je zaposlen u HAC-u na mjestu zamjenika direktora Sektora održavanja.

Umirovljenik Ivo Vuković zaposlen je u HAC-u na mjestu voditelja Tehničke jedinice (TJ) Županja 2008. godine iako nije zadovoljio potrebne uvjete. Pri tome je, prema istrazi DORH-a, uprava HAC-a promijenila odluke o uvjetima za obavljanje pojedinih poslova pa je za voditelja TJ, uz građevinski i prometni fakultet, dodala i strojarski. Vuković pri tome nije imao ni jednog dana rada na autocesti ili na sličnim poslovima. Voditelj TJ, prema opisu radnog mjesta, kažu nam naši sugovornici iz HAC-a, ima ovlasti zatvoriti autocestu ako ocijeni da ona nije sigurna za promet. Stoga se postavlja pitanje kako je moguće da netko tko prvi dan dođe na to radno mjesto može ocijeniti takvu situaciju.

Bilo kakvo iskustvo

Pri tome su u HAC-u iz pravilnika o zapošljavanju izbacili iskustva na takvim ili sličnim poslovima, traži se samo bilo kakvo radno iskustvo od najmanje 36 mjeseci. Uz Vukovića, još jedan voditelj TJ u HAC-u nema potrebnu stručnu spremu, Siniša Stura, voditelj TJ Sveti Rok, koji je po zanimanju – profesor elektrotehnike!

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 49

MA
MahnitiTapir
07:47 26.01.2011.

@ 26.01.2011. u 07:34h lopata je napisao/la: Pitam se kad cemo izbacit bosance i hercegovce? ----------------------------------------------------------------------------- Zar za ovakve šovinističke ispade ne ide krivična prijava po službenoj dužnosti?

Avatar tovar
tovar
19:45 26.01.2011.

pročitajte natječaje u kojima firme traže >( da ti pamet stane): poznavanje dva svjetska jezika , napredno ,korištenje računala, polože ovaj ili onaj ispit o stručnosti, a sve skupa ne vrijedi ni ni pišljivog boba.

JA
jamadolac
12:07 26.01.2011.

LJudi uče na tuđim pogreškama ! Posljedice nisu bitne jer ih ne snose oni !