siniša hajdaš dončić

Ipak se dogodilo da imamo ministra koji ne zna što govori

Foto: Reuters/PIXSELL
Ipak se dogodilo da imamo ministra koji ne zna što govori
30.03.2015.
u 19:00
To se Croatia Airlinesu jednostavno ne može dogoditi. U pilotskim kabinama zrakoplova Croatia Airlinesa uvijek se nalaze pilot i kopilot
Pogledaj originalni članak

Croatia Airlines nije niskobudžetna kompanija i jedna je od najsigurnijih avionskih kompanija. To se Croatia Airlinesu jednostavno ne može dogoditi. U pilotskim kabinama zrakoplova Croatia Airlinesa uvijek se nalaze pilot i kopilot.

Dvije navedene tvrdnje izrekao je ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić komentirajući stravični slučaj Germanwingsova airbusa koji je kopilot zabio u Alpe i tako ubio sebe i još 149 ljudi. Obje te tvrdnje otkrivaju najblaže rečeno neznanje hrvatskog ministra prometa. Naime, Germanwings, iako je niskobudžetna aviokompanija, u vlasništvu je Lufthanse koja pak ima jedan od najrigoroznijih testova za pilote, takozvani DLR test koji prolazi mali broj kandidata.

Usto, Germanwings dosad nije imao nijedan ozbiljniji incident, a kamoli nesreću. Stoga se slučaj Andreasa Lubitza mogao dogoditi bilo kojoj aviokompaniji pa i onoj s najvišim sigurnosnim standardima. Ministar također ne zna da se i niskobudžetne aviokompanije drže najviših sigurnosnih standarda jer ih na to prisiljava zakonska regulativa. Najveće europske niskobudžetne kompanije Ryanair i EasyJet, primjerice, do sada nikada nisu imale nesreću. One štede na uslugama putnicima, a ne na sigurnosti. Na listi najsigurnijih velikih aviokompanija američki niskobudžetni Jet Blue na 9. je mjestu, a WestJet na 19.

Na toj ljestvici i Ryanair i EasyJet na višoj su poziciji od, primjerice, Air Francea, Alitalije ili American Airlinesa. I drugu tvrdnju Hajdaša Dončića isti dan kad je izrečena demantirala je Croatia Airlines objavivši da će od tog dana u kabinama njihovih zrakoplova uvijek biti dva člana posade. Kad jedan pilot izađe, u kokpitu će ga zamijeniti netko od kabinskog osoblja. Jer, iako je ministar tvrdio suprotno, dosad bi u slučaju da jedan od pilota izađe na WC drugi ostajao sam u kokpitu. Ako slučaj Lubitza nije moguć u CA, zašto je onda ta kompanija uvela to pravilo? Hrvatskoj se, eto, ipak dogodilo da ima ministra prometa koji ne zna što govori.

>>Otvara se luka Gaženica vrijedna 143 milijuna kuna

>>'Hajdaš Dončić nije trebao otići samo zbog monetizacije, već zbog svih propusta'

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 72

CE
cenzura
19:25 30.03.2015.

Smješan lik, smješne vlade ali nimalo smješno našim građanima.

DR
draxy
19:08 30.03.2015.

Nažalost,ni prvi ni zadnji put izgovorena glupost od strane vladajućih!

DU
Deleted user
19:18 30.03.2015.

da ministra, cijelu vladu