Na parkiralištu trgovačkog lanca

Skandalozni slučaj: Privatna tvrtka koristila osobne podatke građana i slala im kazne

Foto: Tomislav Miletić/PIXSELL
Skandalozni slučaj: Privatna tvrtka koristila osobne podatke građana i slala im kazne
30.07.2024.
u 19:21
Kazna za parkiranje na Lidlu pokrenula akciju MUP-ovih krim inspektora prema tvrtki PS Tilia. MUP je trenutno blokirao Tiliju i najavio kompletnu reviziju svih takvih sporazuma s hrvatskim tvrtkama koje su imale ugovoren odnos o dobivanju osobnih podataka s MUP-om

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača

Ključne riječi


Komentari 2

Avatar R2D2
R2D2
20:12 30.07.2024.

Kaufland (Barutanski jarak) na isti način naplaćuje patking.... Nadam se da ćete i njih nagazit.

OP
Ocvali pupoljak
21:37 30.07.2024.

Privatne firme imaju pristup MUPovim bazama podataka? Mi zaista živimo u ludom svijetu.