U petak u ponoć HDZ si je priskrbio još našeg novca za ostvarivanje stranačkih interesa. Nakon maratonske rasprave u Saboru u kojoj su Mostovi zastupnici branili čak 888 amandmana podnesenih na Zakon o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma, HDZ-ovci i saveznici ušetali su se u sabornicu i izglasali zakon koji im, između ostaloga, daje mogućnost trošenja 4 milijuna kuna u kampanji za izbore za Europski parlament.
Premijer Plenković tvrdi da će novac iskoristiti za približavanje europskih tema građanima pa možemo očekivati edukativnu kampanju. Neće biti ulickanih TV spotova i plakata s nasmiješenim licima koja nas pozivaju da glasujemo za HDZ, nego ćemo imati prilike gledati maltene obrazovni program o Europskoj uniji koji će velikodušno platiti naša najveća stranka.
Europski je parlament usvojio Direktivu o autorskim pravima na jedinstvenom digitalnom tržištu i otvorio prostor cenzuri na internetu. Tržišne odnose treba regulirati, o tome nitko ne dvoji, ali ne na način koji remeti osnovne građanske slobode. U borbi lobista velikih multinacionalnih korporacija (izdavača, kinematografa i diskografskih kuća s jedne te tehnoloških giganata s druge strane) interes građana ostao je nezaštićen. Oni koji njih trebaju zastupati evidentno su u džepovima jedne ili druge strane.
EU propaganda znakovitog imena.