Slovenska vlada priprema zakonske prijedloge koji će omogućiti da osobne prijevoze uz taksiste obavljaju i drugi koji dobiju odgovarajuću licencu, izjavio je u razgovoru za slovensku televiziju Boris Koprivnikar, ministar javne uprave u vladi Mire Cerara i koordinator za pitanja digitalne ekonomije.
Koprivnikar je odbio kritike da se radi na zakonskim promjenama isključivo namijenjenih Uberu, odnosno da se radi o pogodovanju američkoj multinacionalnoj tvrtki, te naveo da je zadnjih godina u Sloveniji prijevozne licence dobilo više stranih i domaćih tvrtki.
Slovenija se mora zakonskim promjenama prilagoditi dolasku poduzeća s područja tzv. sharing ekonomije, što će u Sloveniji omogućiti više radnih mjesta i bolje usluge, dodao je.
Licencirani vozači koji budu radili za Uber po njegovim će riječima morati bilo kao poduzetnici s vlastitim poduzećem ili preko Ubera državi plaćati porez, te doprinose.
Dolasku Ubera u Ljubljanu naklonjen je i gradonačelnik Zoran Janković, dodavši da grad Uberu nudi svoja električna vozila koja bi mogla biti uključena u Uberov park i da će svi automobili koje će voziti Uberovi vozači morati biti zelene boje.
Jako protivljenje dolasku Ubera u Sloveniju izrazili su taksi prijevoznici i sindikati, a protive im se i političke stranke izrazitijeg lijevog profila.
Premijer Miro Cerar izjavio je u parlamentu proteklog tjedna, na optužbe da njegova vlada pogoduje Uberu i zbog multinacionalke mijenja domaći zakon, da se do kraja ove godine treba promijeniti zakon o cestovnom prometu koji će uz licence taksistima omogićiti davanje licenci za prijevoz i drugim vozačima, da se to očekuje do kraja ove godine i da će to biti "velik korak" za omogućavanje Uberova rada u Sloveniji, čemu se veseli jer zastupa mišljenje da se gospodarstvo treba prilagoditi potrebama zelenih i digitalnih tehnologija.
>> Dubrovački gradski vijećnik prijavio tvrtke koje rade za Uber: 'Stvaraju nelojalnu konkurenciju'
sve što je protiv utabanih monopola je dobro došlo. taksisti se i kod nas moraju pomiriti da je 20. stoljeće prošlo, i da smo već 16 godina u 21.-om. uostalom, prijevoz putnika i nije baš neka zahtjevna djelatnost. idem na posao, i usput mogu prebaciti, uz simboličnu naknadu, dva tri putnika. svi sretni zadovoljni, ja se ne vozim sam (u nekim zemljama bi me kaznili), ljudi su došli na odredište brzo i jeftino. svi sretni. a taksisti, neka se prekvalificiraju, ili počnu i sami biti uber vozači.