Zvuči nevjerojatno. Dogodilo mi se iz čista mira lani u svibnju kad sam vozio toyotu RAV4. Papučica gasa jednostavno je otišla dolje, propala do kraja, okretaji krenuli “u crveno”, auto je počeo ubrzavati. Stiskao sam kočnicu, lupkao po papučici gasa, koja se nakon dvije-tri sekunde vratila.
Uplašio sam se. Htio sam kvar odmah prijaviti. No, doma smo zaključili da će nam se smijati ako odemo na servis i kažemo što se dogodilo. O nečemu sličnom nikad nismo čuli – kazao je ekskluzivno za Večernji list Dino Bakotin želeći upozoriti javnost na problem s kojim se suočio, a mogao bi, smatra, biti povezan s aferom vezanom za Toyotina vozila koja “potresa” svijet. Splićani Regis i Dino Bakotin (otac i sin) toyotu RAV4 kupili su u kolovozu 2008. iznimno zadovoljni jer su već imali takvo vozilo koje su kupili 2005. i s kojim nikad nisu imali problema. Vozili su ga samo na redoviti servis.
– Nažalost, nakon nekoliko dana ponovilo mi se isto u Zagrebu. Sa mnom je bio prijatelj – kaže Dino. Njegov otac nazvao je ovlašteni Toyotin servis Čondić-Kadmenović u Splitu te opisao što se dogodilo. Uputili su ih na najbliži servis u tom trenutku, u Buzin.
Ma dajte, to je nemoguće!
– Voditelj je bio poprilično mrzovoljan. Kad sam rekao što mi se dogodilo, odgovorio je: “Ma dajte, nemoguće” – kazuje Dino. Ipak je odvozio dva kruga oko parkirališta i rekao: ”S ovim je sve u redu. Neću ga zaprimiti u servis.” Radni nalog nije otvorio.
– Dogodilo nam se to još u dva navrata, zadnji put u lipnju 2009. Ukupno četiri puta. To vozilo ne koristimo mnogo, prešlo je 12.000 kilometara – kazuju Regis i Dino. Dodaje kako su ga čak uspjeli uvjeriti da umišlja...
Sve je, kažu, bilo dobro dok se nije pročulo da Toyota povlači automobile zbog greške na papučici. Upalila im se "svjećica”, sjetili su se svog problema i potražili podrobniji opis pogreške na internetu. Shvatili su da su i drugi prijavljivali slične ili iste kvarove. Nazvali su 29. siječnja servis Čondić-Kadmenović i podsjetili da su prije sedam mjeseci prijavili slučaj.
– Očekivali smo da nam kažu da dovezemo auto, ali nisu nas ozbiljno shvatili. O okolnostima događaja ništa nisu pitali, nije ih zanimalo. Ni kad se to javlja ni kako se manifestira. Stekli smo dojam da ne žele priznati da to postoji – kažu.
Kontaktirali su s Toyota Croatijom, Odjelom za odnose s klijentima i ostavili broj šasije. Nakon inzistiranja, u splitskom servisu Toyote pristali su primiti njihov RAV te su otvorili radni nalog. Obećali su vozilo pregledati te se trenutačno nalazi na servisu.
Moraju se povući s ceste
– Ne možemo ništa tvrditi. Nije nastala šteta, ali čini nam se da se problem podcjenjuje. Ništa materijalno ne tražimo, muči nas samo sigurnost – rezignirano kaže R. Bagatin. Ističe da nije riječ o estetskom problemu.
– Smatramo da je sigurnost vozila upitna. Izjave iz Toyote se mijenjaju, a i to navodi na sumnju. Ako se to uistinu događa, pa i vrlo rijetko, upitna je sigurnost vožnje. Takva se vozila moraju povući s ulice. Zašto zbog nedostatka informacija moramo nagađati? Tražimo samo pisano jamstvo da je vozilo sigurno. Možda smo “loše sreće”. Želimo upozoriti na problem koji možda i drugi u Hrvatskoj imaju – poručuje R. Bakotin.
sebastian, nadam se da si jos tu negdi... ovo si lipo reka za ovce i beeeee....