Osječki GPP lani je prevezao 12.280.178 putnika svojim tramvajima i autobusima po Osijeku i okolici. Uvodeći pravilo da putnici ulaze isključivo na prva vrata, \"švercanje\", odnosno vožnja bez karte gotovo i ne postoji. Tek dio je to rezultata koje je u svojem priopćenju o proteklom četverogodišnjem radu, odlazeći s direktorske pozicije, rezimirao dosadašnji direktor GPP-a Igor Medić koji je sporazumno raskinuo ugovor o radu.
Na tom će ga mjestu zamijeniti Alan Brezovac, a Medić će s početkom sprnja preuzeti čelnu poziciju u jednoj međunarodnoj prijevozničkoj tvrtki.
- Završena je autobusna remiza, a po prvi puta u povijesti imamo i autobusnu te tramvajsku automatsku praonicu. Kupljena su i obnovljena tri GT6 klimatizirana tramvaja, nova tri mini busa te otkupljeno od operativnog leasinga devet autobusa za prijevoz školske djece. GPP, između ostaloga, trenutno ima i najjeftinije karte u javnom prijevozu u Hrvatskoj po svim kategorijama - naveo je on.
Direktorsku stolicu naslijedio je s 24,23 milijuna kuna gubitka prije četiri godine, a iz nje odlazi, dodao je, s 2,17 milijuna kuna gubitka. Rezultat je to \"ukidanja \"gubitaša\" unutar GPP-a, odnosno nekih njegovih poslovnih jedinica, prestanka subvencioniranja susjednih općina. Dok je bio prvim čovjekom ove osječke tvrtke u gradskom vlasništvu provedena su i tri istraživanja među korisnicima GPP-ovih usluga u kojima se analizirala pokrivenost Osijeka javnim prijevozom, kvaliteta rada vozača, točnost voznih redova, ali i ljubaznost zaposlenika GPP-a te urednost i čistoća vozila. - U svim navedenim kategorijama GPP je uvijek bio ocijenjen s prosječnom ocjenom vrlo dobar - zaključio je Medić.
>>Šefovi Zrinjevca i Zagrebačkih cesta ne trebaju se brinuti