neto dobit 9,6 milijuna eura

Atlanticova neto dobit u prvom kvartalu 2023. pala za 20,4 posto

Foto: Milan Sabic/PIXSELL
Split: Emil Tedeschi, osnivač i vlasnik Atlantic Grupe
Foto: Milan Sabic/PIXSELL
Split: Emil Tedeschi, osnivač i vlasnik Atlantic Grupe
Foto: Damir Spehar/PIXSELL
Tvrtka Podravka predstavila novi pogon Tvornica juha i Vegete
25.04.2023.
u 17:10
Pad profitabilnosti djelomično je ublažen optimiranjem internih resursa te povećanjem prodajnih cijena proizvoda
Pogledaj originalni članak

Atlantic Grupa u prvom je kvartalu ove godine ostvarila neto dobit od 9,6 milijuna eura, što je 20,4% manje u odnosu na isto razdoblje lani. Pod utjecajem značajnih poskupljenja u širokom spektru poslovnih aktivnosti, dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) smanjena je za 12,2% i iznosi 20,9 mil. eura, dok je prihod od prodaje iznosio 215,6 mil. eura i predstavlja rast od 16,8% u odnosu na prva tri lanjska mjeseca, priopćili su iz kompanije.

Predvodi slatko i slano

Predsjednik uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi kazao je kako su ostvarili snažan rast prodaje u svim poslovnim i distribucijskim područjima te na svim važnijim tržištima.

- Cijene sirovina i pakirnog materijala, logističkih i drugih usluga te energenata i dalje su na visokim razinama što je, kao što smo i najavili, utjecalo na profitabilnost, a pad profitabilnosti djelomično je ublažen optimiranjem internih resursa te povećanjem prodajnih cijena proizvoda. Uz snagu naših brendova i ljudi, operativnu učinkovitost te ulaganja u digitalizaciju, modernizaciju i održivost poslovanja spremni smo za daljnji rast - istaknuo je Tedeschi.

Najveći rast od 34% ostvarilo je Strateško poslovno područje (SPP) Slatko i slano, čiji su vodeći brendovi Smoki i Najljepše želje - i to pod utjecajem optimizacije asortimana, pojačanih marketinških aktivnosti te bolje cjenovne pozicije proizvoda u odnosu na konkurenciju. Slijedi ga SPP Piće s nosećim brendom Cedevita i rastom od 23,8% te SPP Kava s brendovima Barcaffe i Grand kafa i rastom od 14,5%. Među distribucijskim područjima prednjače Srbija s rastom od 24% i Hrvatska od 20%.

Vlastiti brendovi 63,5% udjela

U ukupnoj prodaji grupacije principalski brendovi sudjeluju s 27,1%, farmacija sa 9,4%, a vlastiti brendovi sa 63,5% prihoda. Kava s udjelom od 20,1% najveća je pojedinačna kategorija u prihodima od prodaje.

Iz kompanije podsjećaju kako su krajem ožujka s Grupom Podravka dogovorili suradnju u SAD-u i Austriji, jedinstvenu praksu uzajamne izvozne podrške. Atlanticova distribucijska kompanija u Austriji će osigurati podršku plasmanu Podravkinih proizvoda, a Podravka putem svoje kompanije u SAD-u plasirati Atlanticove proizvode. Cilj suradnje je maksimirati međusobne sinergije te plasman proizvoda podizanjem prepoznatljivosti njihovih brendova.

VIDEO Poljoprivrednici prosvjeduju protiv vlade u Ljubljani: "Izgubit ćemo poljoprivredu"

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.