'ELEKTRIFIKACIJA OSNOVNIH MODELA'

Šef VW-a otkrio kada prestaje proizvodnja Golfa na dizel i benzin: 'Prelazimo u električni svijet'

Foto: Gregor Fischer/DPA
Šef VW-a otkrio kada prestaje proizvodnja Golfa na dizel i benzin: 'Prelazimo u električni svijet'
03.04.2023.
u 21:46
Golf će redizajn tako dobiti već iduće godine, a povratak benzinaca može se očekivati u budućnosti tek ako se prilike u svijetu dramatično promijene do 2027. godine
Pogledaj originalni članak

Osma generacija Volkswagen Golfa bit će posljednja koja će imati motor s unutarnjim sagorijevanjem, potvrdio je to šef tvrtke Thomas Schaefer za Automobilwoche, što znači da benzinci i dizelaši službeno polako odlaze u povijest. Golf će redizajn tako dobiti već iduće godine, prenosi Revija HAK, a povratak benzinaca može se očekivati u budućnosti tek ako se prilike u svijetu dramatično promijene do 2027. godine. 

Umjesto novih linija, Volkswagen tako želi ''elektrificirati'' svoje osnovne modele.

– Jasno je da se nećemo odreći legendarnih imena kao što su Golf, Tiguan i GTI modela, već ćemo ih prenijeti u električni svijet – rekao je, dodajući kako je VW-ov cilj održati duh Golfa živim dok prelazi na potpunu elektrifikaciju. Cilj cijele marke postati je potpuno električna do 2033. godine, dok bi električna deveta generacija Golfa mogla doći krajem desetljeća. Osim toga, Schaefer je naveo i kako do potpunog prelaska na električni pogon neće moći doći prije 2028. godine, kada će VW postupno ukinuti svoju trenutnu MEB platformu i lansirati novu SSP električnu arhitekturu. Za razliku od MEB-a, SSP platforma moći će podržati veći izbor automobila, poput većih SUV vozila. 

>> VIDEO Vlasnici na ovo moraju računati: Električni automobili zimi mogu 'izgubiti' do trećine dosega

VIŠE OD 20% TERITORIJA POD OKUPACIJOM

Kakav je danas život u Ukrajini: Kafići oko Majdana su puni, ovdje nikad ne bi pomislili da se nalazite u zemlji u ratu

Današnja obična kijevska trgovina prehrambenim proizvodima izgleda ponegdje čak i impresivnije nego u bilo kojoj susjednoj zemlji. Istovremeno, industrija i energetika su uništeni, deseci gradova i stotine sela su potpuno uništeni ili teško oštećeni, a ekonomija opstaje zahvaljujući zapadnoj financijskoj pomoći. Ipak, prema posljednjim anketama, 88% građana vjeruje i dalje u pobjedu i ne želi nikakve kompromise

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

XA
xaron
05:11 04.04.2023.

I tako ode Njemaçka industrija auta u povijest. Električni auto prihvatljivih karakteristika može napraviti svako ( pa i Kinezi )jer nema mnogo dijelova. Elektricni motor, baterije, i nešto jednostavne elektronike. Več sada Kina pravi oko polovine baterija na svjetskom nivou, sa zadovoljavajičim karakteristikama, i to od svojih sirovina. Njemci nemaju litijuma ni kobalta a ipak se na silu guraju u prostor gdje nemaju prednosti svoga iskustva u inžinjeringu te vrste.

DU
Deleted user
20:52 04.04.2023.

I povijest će pokazati kako potpuno el. auto sa baterijama ne može opstati.