priznali pogrešku

Splićanin u šoku: 'Ovoliko su mi naplatili za dva sata parkinga i onda izdali ovaj prevarantski račun'

Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Prva rujanska nedjelja u centru Splita
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Split: Velik broj turista iskoristio je vrući vikend za plaže i osvježenje u moru
Foto: shutterstock
05.09.2023.
u 10:54
"Da stvar bude gora, već je prošlo preko mjesec dana bez ikakve konkretne informacije, a jedina osoba koja mi se javila, više ne želi komunicirati", ispričao je Splićanin
Pogledaj originalni članak

- Za dva sata parkinga je plaćeno 119 eura i izdan je ovaj prevarantski račun. Da stvar bude gora, već je prošlo preko mjesec dana bez ikakve konkretne informacije, a jedina osoba koja mi se javila, više ne želi komunicirati. Vjerujem da nisam jedini koji se našao u sličnim problemima - ispričao je Splićanin I.P. koji se 22. srpnja odlučio parkirati na parkingu na Trgu Franje Tuđmana na Rivi, piše Slobodna Dalmacija.

Splićaninu je bilo sumnjivo što je račun izdat u kunama i eurima. Splitska obala d.o.o. koja upravlja parkingom je priznala pogrešku je nakon više od mjesec dana priznala pogrešku. "Parking na Trgu Franje Tuđmana je opremljen sa samonaplatnom blagajnom koju održava i servisira Adriatic bb. d.o.o. Na vrhu računa uslijed greške u sustavu ostalo je kuna umjesto eura, što je ispravljeno. Na računu je vidljivo da je stranka uplatila cjelodnevnu kartu", rekao je direktor Splitske obale Marijan Ciprijan.

VEZANI ČLANCI:

Ciprijan je objasnio i da je stranka priložila i karticu ulaza na parking iz koje je vidljivo da je greškom pritisnila cjelodnevnu kartu."Razlog čekanja je nedopustiv i učiniti ćemo sve da se ne ponovi. Od 2019. klijenti su imali dvije pritužbe ili zahtjeva za pomoć klijenta, uključujući ovu o kojoj šaljete upit", zaključio je Ciprijan.

VIDEO Zagrebparking odvozi automobile

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.