POTREBAN NOVI IMIDŽ DESTINACIJE

Split kao pravi 'ovisnik o turizmu' iznutra proždire vlastitu urbanu supstancu

Foto: Sanjin Strukic/Pixsell
Split kao pravi 'ovisnik o turizmu' iznutra proždire vlastitu urbanu supstancu
10.09.2024.
u 22:35
Grad podno Marjana doveo je do ruba izdržljivosti svoje stanovnike udružene u borbi za deapartmanizaciju zgrada, ali i temeljna pitanja kvalitete života.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača

Ključne riječi


Komentari 1

LE
lektor
06:40 11.09.2024.

Što više ljudi, to bolja zarada.