potpisan sporazum

Split krenuo u realizaciju projekta Istočne obale

Foto: Miranda Cikotic/PIXSELL
potpisivanje ugovora
Foto: Miranda Cikotic/PIXSELL
potpisivanje ugovora
Foto: Miranda Cikotic/PIXSELL
potpisivanje ugovora
Foto: Miranda Cikotic/PIXSELL
potpisivanje ugovora
Foto: Miranda Cikotic/PIXSELL
potpisivanje ugovora
Foto: Miranda Cikotic/PIXSELL
potpisivanje ugovora
Foto: Miranda Cikotic/PIXSELL
potpisivanje ugovora
19.05.2015.
u 14:02
Baldasar i Hajdaš Dončić potpisali su sporazum kako bi dobili europska sredstva za projektiranje. Za 4-5 godina očekuje se kako će početi izmještanje infrastrukture, odnosno željezničkog i autobusnog kolodvora
Pogledaj originalni članak

Potpisanim sporazumom između splitskog gradonačelnika Ive Baldasara i ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Siniše Hajdaš Dončića ostvareni su preduvjeti za dobivanje 300.000 eura nepovratnih sredstava europskih fondova za izradu idejnog projekta uređenja Istočne obale Splita koji podrazumijeva izmještanje autobusnog i željezničkog kolodvora, izgradnju turističkih sadržaja, uređenje obale.

Nitko još ne zna koliko će sam projekt stajati, ali, Baldasar kaže, najmanje milijardu eura.

- Ovo je prvi korak. Svaki gradonačelnik Splita ima svoj epohalni, povijesni, a mislim da će Baldasar biti zapamćen po tome što je pokrenuo ovu razvojnu priču u kojoj sudjeluju Hrvatske željeznice, Hrvatske ceste i Lučka uprava. Ovaj sporazum je prva faza projekta koji će uključivati urbanističko rješenje. Početne faze će financirati EBRD bespovratnim sredstvima. Nakon završetka studije izvodljivosti bit će definiran projektni zadatak nakon čega će arhitekti, koji će biti pozvani na natječaj, isplanirati budući izgled toga dijela Splita - rekao je Hajdaš-Dončić.

- Ovo je bio najvažniji projekt kojega sam najavio u kampanji. Pripremali smo ga dvije godine – rekao je Baldasar i najavio kako će osnovati u roku od 30 dana zajednički tim koji će ići u definiranje projektnog zadatka kako bi se obratili fondovima EU.

Za 4-5 godina očekuje se kako će početi izmještanje infrastrukture, odnosno željezničkog i autobusnog kolodvora, a promjene vizure istočne obale ne treba očekivati još 10 godina. Postoji mogućnost pristupa i drugim fondovima EU-a koji financiraju ovakve javno-privatne projekte, a očekuje se i privlačenje inozemnih i domaćih investitora.

>> Potpisali Masterplan, temelj za izvlačenje europskog novca za prometnu infrastrukturu

>> 'Pelješki most nitko ne može zaustaviti, natječaj će biti raspisan na ljeto!'

OTVORILA DUŠU ZA VEČERNJI

Jelena Perčin: 'S prvim suprugom imam fenomenalan odnos, a Momo djecu 'na papiru' može viđati svaki drugi vikend'

– U trenutku kada su mediji dobili informaciju da smo se Momo i ja razveli, mi smo već godinu dana bili zapravo razvedeni. Tako da je sada već prošlo dvije godine otkad je svatko krenuo svojim putem. Svojoj djeci nikada nisam rekla: "Vaši mama i tata više se ne vole." To mi je grozno! Uvijek sam im objašnjavala da volim njihovog tatu, ali da više nismo zaljubljeni – između ostalog, kazala je glumica Jelena Perčin u velikom intervjuu za Večernji list.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

CR
cro90
15:02 19.05.2015.

Zanimljivo. Idejno rijesenje se sufinancira iz EU fondova. Znaci grad Split, Zupanija Splitsko Dalmatinska i Sredisnja Vlast u Zagrebu nemaju novac za izradu architekture ... Fant Fant Fantasticno.

KO
Korisniche
20:50 19.05.2015.

Svaki projekt koji zaposljava i ne financira u cijelom iznosu gradjanin vrijedan je pohvale pa eto bit cemo svjedoci kao i do sada svemu ucinjenom i naravno cijeni koju cemo platiti za svaki kubik