SNIMANJE Promotivni spot za Svjetsko rukometno prvenstvo koji će se gledati svugdje

Splitski sportaši postali glumci

12.01.2009.
u 17:20
Pogledaj originalni članak

Odavno zahuktale pripreme za Svjetsko rukometno prvenstvo privode se kraju. Spaladium Arena, iako ne sasvim dovršena, doživjela je čak dvije premijere, glazbeno-zabavnu i sportsku, a i sam grad Split iskoristit će veliku sportsku manifestaciju kako bi se pokazao gledateljima širom svijeta.

Signal u svijet
Zato se ovih dana na nekoliko pomno odabranih lokacija u Splitu snimaju kadrovi budućeg promotivnog spota. Velika svjetska agencija Sportfive, koja ima pravo distribucije emitiranja SP-a, puštat će spot prije prijenosa utakmica koje će se igrati u Splitu.

To znači da će gledatelji u Švedskoj, Španjolskoj i ostalim zemljama koje otkupe prava prijenosa prije utakmica gledati dvominutni spot o Splitu. Zna se da se sport može i te kako dobro koristiti u promotivne svrhe.

A kao glumci pojavljuju se a tko drugi nego proslavljeni splitski sportaši, sadašnje i bivše zvijezde. Tako je naš rukometni reprezentativac Petar Metličić sniman u Areni, najbolja svjetska visašica Blanka Vlašić odradila je svoju rolu u Parku mladeži, a uskoro će pred kamere i ostali sportaši-glumci.

Danas je na redu plivač Duje Draganja, koji će pred kamere stati na splitskoj Zenti, zatim Dino Rađa, a čim dođe u Split i izbornik nogometne reprezentacije Slaven Bilić morat će odraditi svoj dio posla. Naknadno će se spot obogatiti kadrovima uspješnih i u svijetu poznatih tenisača Gorana Ivaniševića i Marija Ančića.

I gradonačelnik glumi
Split se može pohvaliti i činjenicom da se za kormilom Grada sada nalazi Ivan Kuret, nekoć uspješni jedriličar, pa se i za njega našlo nešto vremena u spotu.

To je još jedan dokaz u prilog često spominjanoj tvrdnji da je Split najsportskiji grad na svijetu. Kuret je sniman na novoj rivi.

Scenarij i režiju spota potpisuje Augustin Tino Bilandžić u suradnji s Izvršnim odborom Svjetskog rukometnog prvenstva u Splitu, dok će za promociju biti zadužena “Kockica” u suradnji s “Urban jungle”.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr