U sportskoj, političkoj i poduzetničkoj karijeri Damira Škare ovo je bio najvatreniji tjedan. Usred noći u podmetnutom su mu požaru uništena dva automobila, a ime bivšeg boksača i HDZ-ova saborskog zastupnika ujutro je osvanulo kao udarna vijest. Premda je još za bivše Jugoslavije postao vrhunski sportaš, brončani olimpijac iz Seula 1988., potom saborski zastupnik od 1995. do 2000., kad je plamtjela bitka između HDZ-a i dviju oporbenih koalicija, koje su se pripremale za osvajanje vlasti, Škaro se nikad nije našao u dramatičnijoj situaciji koja neodoljivo podsjeća na mafijaške obračune.
Sudeći prema informacijama koje izlaze u javnost, noćno uništavanje njegova voznog parka moglo bi biti upozorenje koje Škari šalju protivnici u bitki koja se već dvije godine vodi za osvajanje Hrvatskog autokluba. Škaro je u politiku ušao zahvaljujući svojoj sportskoj slavi i bio je marketinški dobro pojačanje Tuđmanova zastupničkog tima. Do tog trenutka, naime, stranke u Saboru nisu imale poznatih sportskih imena, pa je pojava toga političkog naturščika u parlamentu morala biti zapažena. No, pokazalo se da druževni i u komunikaciji simpatični Škaro nije osobit zastupnički potencijal. Sportskih tema o kojima je mogao meritorno govoriti u parlamentu je bilo vrlo malo, a u zakulisnim igrama nije bio pretjerano prisutan. Zato i nije bilo čudno što mu je prvi mandat u Saboru bio i posljednji. Iz politike je otišao samo s jednom sjenom.
Tijekom njegova saborskog mandata je, naime, procurilo da je gradskoj upravi, kojoj je na čelu bila sadašnja HDZ-ova ministrica Marina Matulović-Dropulić, odbio plaćati veću najamninu za poslovni prostor u kojemu je vodio popularni kafić. Kad je otišao s političke scene, Škaro kao da je potpuno nestao u javnosti. Uskrsnuo je neočekivano kao predsjednik Auto-moto kluba Siget, u pričama o sukobima u HAK-u. O ratu za preuzimanje HAK-a, kao krovne udruge u koju su udružena 92 motodruštva u Hrvatskoj i koja ima oko 135.0000 članova, pisalo se puno.
Neki su mediji prenosili da je Škaro nekad pripadao struji Ivića Pašalića u HDZ-u te da bivši Tuđmanov savjetnik želi preko njega preuzeti HAK, koji na godinu zavrti 75 milijuna kuna te posjeduje vrijedne nekretnine u cijeloj zemlji. Drugi su mediji, pak, javljali suprotno, da je Škaro u ratu za zauzimanje Auto-moto kluba Siget, predstavnik HDZ-a. AMK Siget je, inače, najmoćnija asocijacija unutar HAK-a, koja u Novom Zagrebu ima zemljište od 2000 kvadrata na kojemu je dopuštena gradnja poslovno-stambenog objekta na sedam katova.
U ratu za AMK Siget, pisalo se, sudjeluju dvije političke skupine. S jedne je strane, dakle, HDZ, čije interese zastupa Škaro, a s druge skupina istomišljenika Ivića Pašalića, koje predvodi tajnik HAK-a Tomislav Družak, svojedobni šef HFP-a i ravnatelj HIS-a. Hoće li Škaro shvatiti palež automobila kao upozorenje i povući se, pokazat će vrijeme. U svakom slučaju, i ova priča pokazuje da su novac i politika povezani pupkovinom. Nerijetko prljavom.