Zrakoplov Germanwingsa – Airbus A320 oznake D-AIPX, koji je u utorak pao u francuskim Alpama, pri čemu je poginulo 150 ljudi, prošli je tjedan više puta letio na liniji Beč – Düsseldorf – Beč, a posljednji put 20. ožujka, izvještava u četvrtak austrijski dnevni list „Kurier“.
Isti izvor navodi, pozivajući se na izjavu glasnogovornika njemačke Lufthanse, da je tri dana prije toga taj isti zrakoplov imao tehničkih problema u bečkoj zračnoj luci Schwechat. Glasnogovornik je potvrdio da je 17. ožujka u 19,16 sati po lokalnom vremenu na AIPX-u u Beču prekinuto napajanje električnom energijom na zemlji s agregata, bez da je prethodno prekinut strujni krug prema zrakoplovu.
„Pritom je oštećen jedan relej upravljanja zrakoplovom. Relej je zamijenjen na licu mjesta. Naknadni test s uključenim glavnim motorima prošao je uredu“, rekao je glasnogovornik Lufthanse.
Predsjedavajući upravnog Vijeća austrijske zrakoplovne kompanije AUA, iskusan pilot Karl Minhard tvrdi da se „takovo što može uvijek iznova dogoditi“.
„Na bordu, u principu, imamo pomoćni pogonski uređaj, kako bi opskrba strujom bila osigurana, no on troši kerozin i stvara veliku buku“, rekao je napomenuvši kako se zbog smanjenja buke i štetnih plinova, zrakoplov napaja električnom energijom u zračnim lukama.
„Nekada se može dogoditi da kolege na tlu u svojoj revnosti izvuku utikač, prije nego li smo mi gore u zrakoplovu sve pripremili, da bude uredu“, dodao je Minhard istaknuvši kako u tom slučaju zrakoplov „nakratko ostane bez struje“. Iz njegovog kuta gledanja „može se dogoditi, da negdje probije relej“.
>> Kopilot je namjerno srušio zrakoplov Germanwingsa. Pilot je molio da ga pusti u kabinu
gosp. snjezana herek.! za vasu detaljnu informaciju . taj pomocni pilot izvrsio je samoubistvo kao sto je uzeo u smrt 149 osoba. ne radi se o nikakvom kvaru .