Stali radovi na autocesti jer dio Dalmatine nema građevinsku dozvolu

Foto: 'Zoran Grizelj/Vecernji list'
Stali radovi na autocesti jer dio Dalmatine nema građevinsku dozvolu
13.02.2010.
u 11:43
Potez Ravča - Vrgorac zanimljiv je i USKOK-u: istražuju kako je bivša, netom iz pritvora puštena, uprava HAC-a sklapala ugovore o gradnji bez dozvola
Pogledaj originalni članak

Hrvatske autoceste pune su dvije godine gradile dio Dalmatine od Ravče do Vrgorca bez građevinske dozvole! Riječ je o dionici od 10 kilometara koja je već dobrim dijelom i sagrađena, a da nije bilo krize, već bi bila puštena u promet.

Službeni razlog: Istekao ugovor
Iako u HAC-u službeno objašnjavaju da su radovi na toj dionici zaustavljeni zato što je istekao ugovor s glavnim izvođačem radova i da je rok završetka pomaknut do kraja 2011. godine, naš izvor iz HAC-a potvrdio nam je da za dionicu nije postojala ključna dozvola.

Neslužbeno, taj je dio Dalmatine zanimljiv i USKOK-u, te su istražitelji od HAC-a zatražili dokumentaciju. Među ostalim, sumnjivo im je i kako je bivša vodeća ekipa HAC-a, koja je proteklih dana puštena iz pritvora, sklapala ugovore o gradnji bez potrebnih dozvola.

Odluku o zaustavljanju radova donijela je uprava HAC-a nakon što je novog direktora građenja Ivicu Mlinarevića (bivšeg člana smijenjene uprave) zadužila da pročešlja svu dokumentaciju o toj dionici. HAC bi građevinsku dozvolu Ravča – Vrgorac trebao dobiti u idućih desetak dana, a radove će nastaviti za dva tjedna, dokad će Vlada dati suglasnost na plan građenja za 2010.. U HAC-u neslužbeno kažu da su prije bila drukčija vremena i kako se, eto, gradilo i bez dozvole te da sada žele promijeniti tu praksu.

Uz istu dionicu afera o poskljupljenju izgradnje
No, uz dionicu Ravča – Vrgorac koja je dio autoceste Zagreb – Split – Dubrovnik već su se vezale afere jer je zbog izmjene trase dionice od Ravče do Ploča taj dio autoceste poskupio 443,7 milijuna kuna. Zbog tih se izmjena mijenjao i Prostorni plan Splitsko-dalmatinske županije, ali to svejedno nije opravdanje zašto je HAC gotovo i završio gradnju tih deset kilometara, a nije ishodio građevinsku dozvolu. U cestogradnji je uobičajeno da istodobno počinje gradnja ceste i rješavaju se dozvole, ali bez građevinske dozvole moguće je samo izvoditi zemljane radove.

USKOK je, neslužbeno doznajemo, od zagrebačkoga ŽDO zatražio dokumentaciju o vrsti utrošene boje za bojenje tunela te strojevima koji su radili na gradilištima tunela Sv. Rok i Mala Kapela. Tu je dokumentaciju policija, naime, prikupila u HAC-u još u studenome, kada su petorica osumnjičenih za malverzacije u HAC-u oko bojenja dvaju tunela "teških" 22 milijuna kuna i uhićena te je predala odvjetništvu koje je i pokrenulo kazneni postupak protiv osumnjičenih.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

SI
Sinatra
13:01 14.02.2010.

GERO2, u pravu si. Ishodovanje građevinske dozvole u Hrvatskoje je legalizirano silovanje i pljačka. Perfidno smišljena metoda kako opljačkati.

DU
Deleted user
14:19 14.02.2010.

topgen Trebaju nama ceste ali zakon je za sve isti ili nije?

Avatar Topgen
Topgen
12:03 14.02.2010.

Nekima je vaznija neka dozvola kojom mogu nekoga ucjenjivati da bi zadovoljili osobne frustracije ... nego Dalmatina. Neka nama Dalmatine a vi \"istrazujte\" jos 100 godina ako treba. ( A ako dozvole nema , napisite je , bar to nije tesko ).