– I ove ćemo godine na festival, kao goste, dovesti najzanimljivije ljude iz globalne komunikacijske industrije – tako je Davor Bruketa, predsjednik uprave Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA) jučer najavio ovogodišnje Dane komunikacija od 28. do 31. ožujka u Rovinju. A dolazak i predavanja takvih globalnih lidera, nastavio je, važan je i za razvoj naše lokalne sredine.
– To se vidi i na rezultatima jer je u protekle četiri godine izvoz usluga članica HURA-e porastao za 78 posto, dok je 2017. godine izvezeno usluga u vrijednosti više od 220 milijuna kuna. Kako Hrvatska baš i nije zemlja iz koje se kupuje kreativa i dizajn, to ovi podaci ipak govore koliki je utjecaj Dana komunikacije. To je proces koji je pokrenut i više se ne da zaustaviti – istaknuo je Bruketa.
Direktorica festivala Dunja Ivana Ballon nadovezala se rekavši da se u ta tri dana s gostima želi razgovarati o najvećim globalnim problemima i praksama, tim više što oni nisu ljudi koji trendove prate, već ih stvaraju. Kao dokaz tome otkrila je i prva dva gosta:
– To su Matt Biespiel, marketinška zvijezda i osvajač nagrade za najboljeg oglašivača na svijetu koji je kao globalni direktor marketinga upravljao komunikacijom McDonald’sa u 118 zemalja svijeta, te Yousef Tuqan Tuqan, globalni direktor inovacija Accenture Interactivea i vizionar digitalnog marketinga svjetskog glasa. A Jan Jilek, direktor udruge za interaktivni marketing IAB Hrvatska, najavio je i dodjelu četiriju nagrada tijekom festivala.