sezona u uspješnoj završnici

Sto milijuna noćenja mjesec dana ranije nego prošle godine

Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Sto milijuna noćenja mjesec dana ranije nego prošle godine
VL
Autor
Romana Kovačević
29.09.2018.
u 07:12
Po broju noćenja tradicionalno prednjače najbrojniji gosti Nijemci, a najviše noćenja ostvarili su domaćini Dubrovnika, Rovinja, Poreča, Medulina i Splita.
Pogledaj originalni članak

Turistički su domaćini s jučerašnjim danom mjesec dana ranije nego lani upisali stomilijuntno noćenje! U toj su brojci i komercijalna noćenja i turistički boravci bez plaćanja smještaja te noćenja nautičara. Turistički čelnici, pak, zadovoljni su trostruko; svi su minusi poravnati, brojke na koncu premašuju čak i lanjske rekorde, a sve se događa u tjednu kada se obilježava Svjetski dan turizma.

- Sto milijuna noćenja mjesec dana ranije nego lani još je jedan u nizu pokazatelja kako razvijamo cjelogodišnji turizam s pojačanim prometom izvan ljetnih mjeseci. Koliko nam je turizam značajan za cjelokupno gospodarstvo, potvrđujemo i paketom reformskih zakona kojima ćemo sustav urediti sukladno modernim tržišnim izazovima. Upravo će o njima biti riječi i tijekom Dana hrvatskog turizma krajem listopada na Hvaru gdje će se održati i sjednica Vlade posvećena rezultatima turizma od kojih ipak najviše raduju oni koji se odnose na ekonomske učinke - najavljuje ministar turizma Gari Cappelli.

Tijekom dosadašnjeg dijela godine Hrvatsku je, inače, posjetilo oko 18 milijuna turista, što je šest posto više nego lani u istom razdoblju, dok je noćenja četiri posto više. Najviše noćenja hrvatskom su turizmu, tradicionalno, donijeli gosti iz Njemačke, Hrvatske, Slovenije, Austrije, Poljske i Češke, a najviše noćenja ostvarili su, pak, turistički domaćini Dubrovnika, Rovinja, Poreča, Medulina i Splita.

- Ovakvi rezultati vesele cijeli turistički sektor jer smo i u vrlo izazovnoj turističkoj godini uspjeli zadržati pozitivne trendove. Neke od ključnih aktivnosti koje su donijele odlične rezultate bile su pojačane promotivne aktivnosti, kreativne marketinške kampanje, povećanje broja aviolinija i destinacija koje su povezane s hrvatskim zračnim lukama te jačanje ukupne turističke ponude u razdobljima pred i posezone - podsjetio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.