ostojićev plan

Strategija za turizam: Do 2020. biti u prvih 20 svjetskih destinacija

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Strategija za turizam: Do 2020. biti u prvih 20 svjetskih destinacija
05.02.2013.
u 20:55
Taj je cilj konkretan i egzaktan i vidjet ćemo hoćemo li u tome uspjeti ili nećemo, kaže ministar Veljko Ostojić
Pogledaj originalni članak

Vlada će na sutrašnjoj sjednici donijeti Strategiju razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine kojoj je cilj ući u vodećih 20 turističkih najkonkurentnijih zemalja svijeta.

– Taj je cilj konkretan i egzaktan i vidjet ćemo hoćemo li u tome uspjeti ili ne. Podsjetit ću da je Hrvatska prema jednom od najrelevantnijih svjetskih istraživanja, koja se tiču konkurentnosti u turizmu, u svjetskim okvirima na 34. mjestu, u Europi 24., a među 9 ocjenjivanih zemalja Mediterana na 8. mjestu. Tu ima puno prostora za poboljšanja i velikih izazova što se hrvatskog turizma tiče jer mi definitivno zaslužujemo biti puno bolje plasirani – kazao je za Media servis ministar turizma Veljko Ostojić.

– Kada pričamo o investicijama onda postoji nekoliko podsegmenata. Jedno je stavljanje u funkciju postojećih nevaloriziranih nekretnina: neovisno jesu li u vlasništvu države, vojske ili se radi o nekim 'greenfieldima'. Postoje takve lokacije, užurbano radimo i na privatizaciji postojećih hotelskih društava, a temeljem mogućnosti koje su definirane županijskim i prostornim planovima lokalne samouprave. U privitku ovog dokumenta naveli smo negdje oko 150 potencijalnih lokacija koje je moguće pretvoriti u turističke resorte, hotele, kampove i sve ono što može i treba obogatiti turističku ponudu. Dakle od Istre do Prevlake navedene su te lokacije i mislim da ćemo promjenom zakonodavnog okvira, pa i Zakonom o strateškim investicijama, dobiti na ubrzanju određenih procedura i njihovom pojednostavljenju, a sve kako bi došli do novih turističkih investicija – dodao je.

Postupak donošenja strategije do 2020. godine pokrenut je sredinom 2011., no lani je ubrzan.

– Želim reći i da je cijeli proces bio potpuno transparentan, da smo sve nalaze koji su bili podloga Strategije imali na webu. Zaprimili smo puno, pogotovo za hrvatske okvire, prijedloga, primjedbi, a održano je i niz prezentacija na terenu. Ovo je na neki način i pokazni primjer, a ne govorim to samo zato što se radi o turizmu i Ministarstvu kojem sam ja na čelu, kako u sve uključiti javnost i doći do kvalitetnih i transparentnih rezultata – kazao je Ostojić.

>> Ostojić: Investirat ćemo dvije milijarde kuna u turizam u 2013.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 16

Avatar puky
puky
21:42 05.02.2013.

... i ovaj je ko linić ... onaj neki dan uspali kako će nas izvoz struje i plina spasiti od krize uz uvođenje poreza na nekretnine ... strava ...

Avatar airbizz
airbizz
22:02 05.02.2013.

smjer našeg turizma je usmjeren na elitni i masovni sa strancima.naš građanin se ne nalazi u nijednoj jednadžbi.

ZB
zbiki
21:39 05.02.2013.

Ako je spot ogled Strategije onda je to sramota. Ni na jedna sekunda nije pripala kontinetalnom dijelu Hrvatske. Zar Slavonija, Lika, Podravina, Zagorje itd nemaju turističke potencijale? Užas.