Saponia d.d. i Ekonomski fakultet u Osijeku potpisali su u listopadu prošle godine, sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji. Predmet ovog sporazuma je uspostavljanje i razvijanje znanstveno-razvojne i stručne suradnje te poslovne suradnje u nizu znanstveno-razvojnih i stručnih područja.
Potpisivanjem sporazuma i formalno je potvrđena dugogodišnja uspješna suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije u organiziranju stručnih praksi, seminara, posjeta tvornici i edukativnih programa.
Kao dio ove suradnje, organizirano je studentsko natjecanje u rješavanju poslovnog slučaja u suorganizaciji s Hrvatskom udrugom za marketing. Studenti su u ovom natjecanju sudjelovali kao dio redovite nastave iz kolegija Marketing-strategije te su rješavali poslovni slučaj na temu poznatog Saponijinog brenda - Faks Helizim.
Kako je istaknuto na dodjeli, autori najboljih timskih radova nagrađeni su priznanjima za uspješno rješavanje poslovnog slučaja, "koja će im zasigurno biti važna referenca kao prilog životopisu prilikom budućeg zapošljavanja". Prvo mjesto osvojio je tim u sastavu Marija Jurić, Marija Klen, Jelena Stjepanović i Lucija Živković. Drugo mjesto osvojili su Nikolina Miketa, Lucija Orlović, Anita Sabolski i Jasna Savić, a treće mjesto Lea Münz Filipović, Ana Šarčević, Marta Šerić i Antun Zlomislić.
Kolegij Marketing-strategije izvodi se kao obvezni kolegij na 2. godini diplomskog studija, na smjeru Marketing, Ekonomskog fakulteta u Osijeku. U okviru ovog kolegija, rješavanje stvarnih poslovnih slučajeva iz prakse, redovita je aktivnost koja se provodi svake godine u suradnji s različitim gospodarskim subjektima. Predmetni nastavnici - prof.dr.sc. Marija Ham i doc. dr. sc. Ana Pap, veliki značaj daju iskustvu iz prakse s kojom studenti kroz ovakav način izvođenja nastave dolaze u doticaj.
Prethodnih godina studenti su obrađivali slučajeve tvrtki Borovo, Lanico, Mako, Kandit, G Bowling, Merlon, Ebanovina, a također i Saponije (prva ovakva suradnja sa Saponijom ostvarena je 2014. godine kada su studenti rješavali poslovni slučaj brenda Kalodont). Ove je godine natjecanje organizirano u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing koja ima bogato iskustvo u organizaciji i provedbi sličnih natjecanja studenata.
Suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije d.d. rezultat je obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja. Rezultati provedenih analiza i prijedlozi koji su iz toga proizašli, koristit će se u promišljanju marketing-strategije brenda Faks Helizim u stvarnom poslovanju Saponije. Predsjednica uprave Saponije Dajana Mrčela naglasila je kako se kroz suradnju s Ekonomskim fakultetom gradi i kvalitetna baza stručnog kadra. Saponia već godinama, dodala je, provodi uspješan model zapošljavanja mladih kadrova s tek stečenom diplomom.
Na smjeru Marketing, Ekonomskog fakulteta u Osijeku nastavit će se i dalje nastavne sadržaje obogaćivati praktičnim iskustvima iz prakse pomoću poslovnih slučajeva, ali i gostujućih predavanja stručnjaka iz prakse, studijskih posjeta tvrtkama i slično. Dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku prof.dr.sc. Boris Crnković istaknuo je kako su ovakvi projekti "dio cjelokupnih nastojanja stalnog usklađivanja i odgovaranja na potrebe poslodavaca, zajedno s inovacijom samih obrazovnih programa, a što je vidljivo iz ove akademske godine pokrenutog preddiplomskog studija s novim programom koji je također razvijen u suradnji s poslodavcima".
>> VIDEO Umirovljenika sve manje, u dvije 'COVID' godine umrlo ih čak 18.000 više od prosjeka