Gotovo desetljeće nakon pada Concordea koji se neposredno nakon polijetanja s pariškog aerodroma srušio na tri kilometra udaljeno mjestašce Gonesse, pred francuskim sudom počinje proces koji bi trebao rasvijetliti sve pojedinosti tragedije u kojoj je poginulo 109 putnika i članova posade.
Nakon nesreće obustavljeni su svi letovi supersoničnog aviona, a zaključak je istražitelja da se nesreća dogodila kad se komad gume, razderane na djeliću metala otpalom s aviona koji je neposredno prije toga sletio, zabio u spremnik goriva na Concordeu. Potom je veliko curenje kerozina zapalilo motor letjelice kojom je u tome trenutku skupina njemačkih turista polijetala u Ameriku. Ipak, postoje i druga objašnjenja događaja.
Prema navodima svjedoka, motor Concordea zapalio se prije eksplozije gume, što baca sumnju na to da zrakoplov nije bio dobro održavan kao i na to da je bio preopterećen. U Air Franceu su priznali propuste u održavanju, no tvrde da to nema veze s padom.
komadić gume probio spremnik?