Kolumna

U čemu je problem s izjavom da je cipelarenje dječje gluparenje: Nasilje se rješava na duge staze, ali to nije politički atraktivno

Foto: Screenshot/Google Maps
U čemu je problem s izjavom da je cipelarenje dječje gluparenje: Nasilje se rješava na duge staze, ali to nije politički atraktivno
27.09.2022.
u 14:34
U društvu opsjednutom sankcijama umirujući je efekt ravnateljeve najave ukora. I politika voli instant rješenja. Zato svaki put kad nas šokira neki novi fenomen nasilja gura sve oštrije sankcije

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.