Nova sezona vožnje na dva kotača zahuktala se, a s njom i vijesti o stradavanju motociklista. Gotovo u pravilu, elementi su tih izvještaja i informacije o nenošenju kacige te vožnji prije položenog vozačkog ispita. U nesrećama je lani, naime, na dvokotačima poginulo 95 osoba, a 2782 su ozlijeđene. Od toga naveći broj odnosi se na motocikl, jer se njime u pravilu razvijaju veće brzine nego na mopedima. Od spomenutih 95 osoba koje je sustigla smrt, njih 40 nije nosilo zaštitnu kacigu. Više od 42 posto.
Nenošenje kacige zbog nekog suludog modnog hira možete razumjeti ili ne – time vozači dvokotača ugrožavaju samo sebe – ali o potrebi povećanog opreza na cestama nema se što razmišljati jer o tome ovise i ostali sudionici u prometu. Vozači i putnici na dvokotačima u prometu su puno ugroženiji od vozača automobila, koje u najgorem slučaju štiti samo lim, a u najboljem još i gomila zračnih jastuka. Osjećaj nelagode i straha da će ga automobil srušiti ili zgnječiti teško može razumjeti netko tko se nikad nije na motociklu provezao između dviju kolona automobila. Na cestama s više prometnih traka tolerancija vozača na četiri kotača prema kolegama na dvokotačima nužna je, ma koliko ih živcirali motocikli koji 'zuje’ i s lijeve i s desne strane.
Na prometnicama s po jednim trakom za svaki smjer situacija je drukčija i tu je na motociklistima da postupe ispravno ako se žele izboriti za uvažavanje u prometnoj džungli. Za pretjecanje s desne strane, naime, u takvim slučajevima opravdanja nema, a upravo je taj čin – uz oduzimanje prednosti – u priobalnim mjestima većinom razlog stradavanja motociklista. Uz brzinu, naravno, koja je zajednički grijeh svih stradalih motociklista.