vlasnik i predsjednik uprave Stanić Grupe

Svjetlan Stanić: S brendom Juicy idemo u osvajanje američkog tržišta

Foto: Goran Stanzl/Pixsell
Svjetlan Stanić: S brendom Juicy idemo u osvajanje američkog tržišta
31.05.2021.
u 23:35
Od 2013. proizvodnja sokova Juicy porasla je za cca 5 mil. litara; prosječan građanin godišnje popije 6 l Juicy soka ili 32 čaše

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.



Komentari 2

NA
nahty
02:17 01.06.2021.

Taj Juicy je bio donekle u redu dok ga Todorić nije prodao. Ovo što ste napravili preseljenjem proizvodnje i promjenom vode (nevjerojatno je koliko pivo i sokovi mogu ispasti drugačiji okusom kada se samo promjeni izvor vode), pa sretno. Nije više ni za naše tržište... Nisam ga kupio već godinama, a cijenu ste nabili u nebesa. Pa sretno sa amerima...

EP
Epil
01:45 01.06.2021.

Rusim vam prosjek, ne da ne popijem 6 lit. vaseg turbo skupog soka, vec ne popijem niti 6 kapi.