Taxi rat (2)

Taksisti će ići u štrajk i blokadu ulica zbog riječke konkurencije

Foto: Anto Magzan/PIXSELL
Taksisti će ići u štrajk i blokadu ulica zbog riječke konkurencije
17.02.2010.
u 10:28
Burne reakcije izazvala je najava Koste Minovskog, vlasnika tvrtke Taxi Cammeo iz Rijeke, da oko 1. listopada dolazi raditi u Zagreb sa sto limuzina te da će mu cijene biti iznimno niske: za 5 kilometara 20 kuna, a za 10 kilometara 40 kuna.
Pogledaj originalni članak

– Idemo u štrajk ako treba, i mi i cijela Hrvatska! To su demokratske metode – najavio je jučer Juraj Šnidarić, predsjednik udruge Radio taksi Zagreb, u sklopu koje radi 1034 zagrebačkih taksista.

Burne reakcije izazvala je najava Koste Minovskog, vlasnika tvrtke Taxi Cammeo iz Rijeke, da oko 1. listopada dolazi raditi u Zagreb sa sto limuzina te da će mu cijene biti iznimno niske: za 5 kilometara 20 kuna, a za 10 kilometara 40 kuna.

Novi Zakon o prometu dopušta mu dolazak u Zagreb, odnosno s njim prestaje monopol Udruge Radio taksi Zagreb, čije su cijene gotovo tri puta više od onih koje najavljuje Taxi Cammeo.

Zagrebački taksisti riječku tvrtku nazivaju nekvalitetnom i tvrde da radi protuzakonito. Čeka se odluka Gradske skupštine o tome hoće li Riječani dobiti zeleno svjetlo. Neki od djelatnika Udruge Radio taksi Zagreb najavljuju i moguću blokadu ulica.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 29

Avatar rondo
rondo
11:00 17.02.2010.

Za usporedbu u nastavku je popis taksi službi koje rade u Beogradu, ni manje ni više nego 23!!!!! A ovi zg šupci hoće blokirati ulice!!!!!!!!! Alo taksi Alfa M taksi Aurora taksi Beotaksi Beogradski taksi vozači Beogradski poslovni taksi Evro gold taksi Žuti taksi Joker taxi Lux taxi Maksis taksi Nacionalni taksi Naj company NBA taksi Novi plus taksi CD Pepsis Pink taksi Radio taxi inbaco Sindikat nezavisnost Taksi Bel Unija slobodnih sindikata City taxi

BE
Berlioz
11:20 17.02.2010.

Bio sam na nekoliko kontinenata i nigdje nisam tako skupo placao taxi kao u Zagrebu. Smijesno je da si mogu priustiti taksi u Bruxselu, Becu, Berlinu, Parisu, Nantesu, Lansu, Bangkoku, Rio De janeiru, Natalu, a ne mogu u Zagrebu. Tko zna koliko bi mladih zivota bilo spaseno da se monopol taksija u Zagrebu ukinuo ranije te da im je prijevoz vikendom bio jeftiniji. Tada ne bi toliko mladih vozilo pod utjecajem alkohola jer bi imali alternativu.

ČB
čekić&bat
10:36 17.02.2010.

Nakon što je Bandić poćeo gubiti utjecaj u odlučivanju gradom (fala bogu!), krenule su (nadam se) i promjene. Cijela zapadna demokracija počiva na konkurenciji, konkurencija ja pokretač svakog razvoja, uostalom, \'\'komunizam\'\' je i otišao u k...., zato jer nije dozvoljavao konkurenciju, takmičenje na slobodnom tržištu. Ovo što ovi naši taxisti žele, je status \'\'svete krave\'\'. Žele zadržati monopol koji im je do sada omogućavao Bandić, žele zadržati povlastice stecene u socijalizmu...a to su: samostalno formiranje cijena usluge i samostalno odlučivanje o razini usluge. To samo po sebi nebi bilo sporno kada nebi kao udruga bili jedini koji pružaju uslugu taxiranja. Kada bi postojalo još samo jedno taxsi udruženje, meni bi osobno bilo svejedno koliko njihova vožnja košta. Mogla bi biti i 100kn po kilometru, ali sam uvjeren da se tada nitko nebi koristio njihovim prijevozom, već bi koristili usluge druge taxi službe, pa bi ubrzo i oni smanjili cijene ili bi propali. Ono glavno zbog čega su spremni na štrajk i blokadu, je činjenica da su svjesni svoga povlaštenog položaja koji im omogućava da sa završenom Osnovnom školom rade efektivno svega sat-dva dnevno (ostalo vrijeme kartaju, gledaju TV, bleje...) i ostvaruju prihode primjerene fakultetskom obrazovanju. Tako nešto je moguće samo u socijalizmu, a budući smo se, fala bogu, te utopije riješili, ne vidim razloga zašto bi njihov status bio bolji od njihovih kolega u ostalim svijetskim metropolama. Dobro je poznato tko se vani odlučuje za posao taxi vozača...upravo osobe slabijeg obrazovanja i uglavnom osobe nešto nižih intelektualnih sposobnosti...slično je i kod nas, uz tu razliku, što naši taxisti imaju znatno veće prihode za isti rad...a tu razliku plaćamo svi mi građani Zagreba! Ja ne želim plaćati tu razliku! Ne želim da moj sin dođe do zaključka kako je bolje taxirati nego dobiti diplomu...jer tako je bilo u Socijalizmu, a zato je soc. i otišao k vragu, jer nije plačao pamet, nego neradnike. Gospodo taxisti, primite se posla ili se školujte za bolje plaćene poslove...ne želim plaćati vaš nerad!