Poslovni uspjeh

Terme Tuhelj prošle godine u dobiti od četiri milijuna kuna

Foto: Matija Topolovec/PIXSELL
Terme Tuhelj prošle godine u dobiti od četiri milijuna kuna
12.06.2013.
u 16:06
Dobar početak sezone - u četiri mjeseca ove godine broj gostiju veći za čak 71,5 posto nego lani
Pogledaj originalni članak

Nakon što su prije godinu dana završili s investicijom od 13 milijuna eura i otvorili novi hotel Well i time udvostručili broj kreveta na 540, postavši najveći kontinentalni turistički centar u Hrvatskoj, u Termama Tuhelj jučer su predstavili rezultate poslovanja. Direktor Termi Olimia Zdravko Počivalšek i direktorica Termi Tuhelj Ivana Kolar rekli su kako su prošle godine u Tuheljskim Toplicama ostvarili više od 50 tisuća noćenja i ugostili 246.746 kupača.

 Nezadovoljni zakonom

 Imali su prihod veći od 42 milijuna kuna te dobit iz poslovanja veću od četiri milijuna kuna. U prva četiri mjeseca ove godine u Termama Tuhelj zabilježeno je čak 71,5 posto više gostiju nego lani. Z. Počivalšek rekao je kako je u Termama Olimia zaposleno 280 ljudi, a u Tuhlju 120. Nije zadovoljan odredbom Slovenije po kojoj se hrvatskim radnicima nakon ulaska u EU brani rad u Sloveniji dvije godine.

 - Nadamo se kako ćemo od 1. srpnja znatno smanjiti troškove poslovanja jer ćemo objediniti nabavu i prodaju. U prodaji ćemo zapošljavati ljude u inozemstvu. Prvo na ruskom, kasnije i na talijanskom i drugim tržištima - rekao je Počivalšak dodajući da je trenutni omjer domaćih i stranih gostiju u Termama Tuhelj daleko u korist domaćih, no trend je da strani gosti dostignu bar polovicu. Ivana Kolar rekla je kako će noviteti u poslovanju biti uređenje 20-ak obiteljskih soba.

 - Radi se o dvostruko spojenim sobama u kojima će obitelji s većom djecom moći uživati veću udobnost. Pripremili smo i prostore za obiteljsku saunu kako bi roditelji mogli poučiti djecu zdravim navikama, dječji wellness, tu je i igraonica za djecu, ali i dječji kuhar koji će im ispunjavati želje.

 Bez povećanja cijena

 Tu su također i posebni programi za menadžere i poslovne ljude, a na jesen i kongresni turizam - rekla je I. Kolar dodajući kako se cijene unatoč kvalitetnijoj usluzi neće bitno povećavati. Na konferenciji su predstavljeni i prvi ambasadori Terma Tuhelj i selfnessa - promicatelja cjeloživotnog zdravog načina života - Janko Popović Volarić, Mirna Maras i Plesna grupa Atomic dance factory.     

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.