Nevjerojatan ispad pojedinaca dogodio se u Dubrovniku. Naime, čovjeku koji je ostavio električni automobil kod dubrovačkih zidina prišli su nekakvi tipovi i jednostavno iščupali punjač iz struje. Slučaj su objavili u Tesla motors Clubu Croatia i napomenuli da je Dubrovnik u raljama taksi mafije.
Sve je komentirao i poduzetnik Saša Cvetojević koji je i veliki zagovornik električnih automobila: “Proputovao sam pola svijeta električnim autom, ali nigdje ovako nešto nisam doživio. To je nešto poput otpuštanja cima u luci”.
Javljaju se i drugi korisnici električnih automobila sa sličnim pričama i ljudi jednostavno ne mogu vjerovati da se ovakvo što može dogoditi.
Objave prenosimo u cijelosti:
“SHARE! Dubrovačka mafija!
Punjač za EV koji je grad postavio da bude dostupan svima, trenutačno je u raljama taksi mafije koja redovno sabotira punjenje vozila svih gostiju i namjerno zagrađuje izlaz lancima. Jedan naš TMCC član čuo je za taj problem iz PlugShare aplikacije i stranih foruma i išao je spreman sa skrivenom kamerom i uspio je sve snimiti na memoriju.
Sa slika je vidljivo da prilazi fosilni Golf 7, dvojica izlaze iz vozila i nasilno gase punjač. U par PlugShare komentara žena se navodi kao naručitelj sabotaže. Postaviš punjač na pravo mjesto i umjesto da vlasnik ode popiti nešto, pojesti nešto ili obići zidine dok puni, natjeraš ga da od straha sjedi u autu sat vremena i pobjegne dalje. Uskoro video”, pišu članovi Tesla motors Croatia koji objavljuju i fotografije počinitelja.
“HEP zakupi mjesto, osigura struju, investira u punjač. Ali lokalna ekipa smatra da je to njihovo, pa tjera turiste i domaće vlasnike električnih automobila. Ne kuže krkani da neki auto ima sentry mode pa te snimi dok, kao zadnja pizda, dođeš i ugasiš punjenje i ištekaš auto 😞. Proputovao sam pola svijeta električnim autom, ali nigdje ovako nešto nisam doživio. To je nešto poput otpuštanja cima u luci, možda lokalni shvate o čemu pričam. To se jednostavno ne radi. U komentarima imate iskustva stranaca kojima su onemogućavali punjenje. Pravi promotori turizma 😞 u najjačem hrvatskom turističkom brandu. Gradu koji je pretrpio najveće štete uslijed korone i nedolaska turista, ovako se ponašaju prema onima koji dođu autom i to u posezoni”, komentirao je Saša Cvetojević.
Tko je zaštitnik dubrovačkih taksista? Tko je taj tko bi želio da dubrovački taksisti imaju monopol u obavljanju taxi službe na području Grada? Gradonačelnik grada Dubrovnika - pametnom dosta. Tko je taj tko bi trebao preko taxi usluge u Dubrovniku slati najkvalitetniju promidžbu o Dubrovniku u svijet - ista osoba. Ali za ovo posljednje treba napraviti puno ozbiljnih radnji i ustrajavati na njima. Prvo treba prihvatiti činjenicu da taksisti nisu nikakvi socijalni slučajevi koji su bili na Zavodu za zapošljavanje i sada im je taxi služba spas za zaposlenje, a državi boljitak jer netko više nije na Zavodu. Taksist ne može biti svatko, treba posjedovati ljudske i moralne kvalitete i treba zadovoljavati uvjete kvalificiranosti za obavljanje te za grad vrlo važne usluge. Uz to treba posjedovati vozilo koje svojim kvalitetama odgovara potrebama današnjice. Takvo vozilo uvijek mora biti tehnički ispravno i čisto(???), ne smije imati vidljiva oštećenja karoserije (???). Ukoliko bi se Grad adekvatno postavio na naprijed navedeno, a Zakon mu to omogućuje, bila bi to druga "pjesma" i za Grad, a i za korisnike taxi usluge. Mislim da to ovakvom politikom nećemo dočekati.