Titovo naslijeđe

Tito je brend i to treba iskoristiti

Foto: Mladen Mandić
Tito je brend i to treba iskoristiti
21.11.2011.
u 10:06
Budući da je Tito bio veliki ljubitelj filma, jedan od prijedloga jest i da se u Kumrovcu otvori filmski muzej
Pogledaj originalni članak

U kumrovečkoj osnovnoj školi održana je konferencija K 11, prva u nizu aktivnosti u projektu “Inicijative za Kumrovec“, koji provode Krapinsko-zagorska županija, općina Kumrovec i Udruženje hrvatskih arhitekata. Projekt su inicirali Nenad Borovčak, predsjednik Tabor film festivala i arhitekt Robert Loher. Cilj je projekta aktiviranje prostornih potencijala kumrovečkog spomen-doma, političke škole, Titove rezidencije i drugih državnih objekata u Kumrovcu. U radu je sudjelovalo 30-ak stručnjaka s
područja urbanizma, kulture, arhitekture, povijesti, muzeologije i turizma.
– Budući da država kao vlasnik ništa ne poduzima da pokrene svoje potencijale i da ih stavi u funkciju, želja nam je da problem u kojem se nalazi Kumrovec internacionaliziramo i da spasimo od propadanja ove arhitektonske bisere koje imamo u Kumrovcu. Stoga smo okupili ugledne arhitekte, ali i ljude iz ostalih branši koji imaju što reći o turističkoj budućnosti Kumrovca, da nam u tome pomognu – rekao nam je kumrovečki općinski načelnik Dragutin Ulama.

Kumrovečki brendovi

– Kumrovec i Tito svakako su brendovi koje bi Kumrovec morao puno više iskorištavati. Strani turisti koji nas posjećuju nisu opterećeni ideologijom i, kad dođu u Kumrovec, ne mogu se načuditi što takvi kapaciteti poput spomen-doma, političke škole ili Titove rezidencije danas zjape prazni i da se to ne koristi u turističke svrhe. Bez obzira na to tko što mislio o Titu, on je brend i mamac za turiste i na njemu, kao i na jedinstvenom kumrovečkom etnoselu treba se graditi njegova budućnost – rekla je stručnjakinja za za tržišni marketing Branka Bajt.

Direktorica Termi Tuhelj Ivana Kolar rekla je da su oni već nekoliko godina zainteresirani za investicije u Kumrovcu, no da država nerealno visokim cijenama objekata sprečava turistički razvitak .

Turistička priča

– Kumrovec je na pola puta između Termi Tuhelj i Termi Olimia i odlično bi se uklopio u našu turističku priču. Od spomen-doma trebalo bi napraviti međunarodnu školu za menadžere, tu su sportski tereni, staro selo i brend Tito. Sigurni smo da bismo znali iskoristiti sve te kumrovečke adute i staviti ih u turističku funkciju, rekla je Ivana Kolar.

Kako je i Tito bio veliki ljubitelj filma, koji je odgledao više od 8800 filmova i dosta ulagao u filmsku industriju, jedan od prijedloga jest i da se u Kumrovcu, u spomen-domu ili u Titovoj rezidenciji, otvori i filmski muzej.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 8

BI
bigred1
17:25 21.11.2011.

feci,feci,ispeci pa reci. ti se razumiješ u gospodarstvo ko .... po tebi bi bilo najbolje sve sravniti sa zemljom. ili bi možda crkva to preuzela kako bi proučavala komunizam,a jadranka im držala predavanja kako se boriti protiv crkve.

AC
actros
10:59 22.11.2011.

feci,feci ,kumrovec je zavrijedio da isto zivi kao i ostali djelovi hrvatske !!! u njemu i oko njega zive ljudi razlicitih politickih ,stranackih opredjeljenja kao sto je to bilo 1940 do 1945 .tada su hrvati isto imali razlicite poglede na politicko stanje jedni su bili domobrani drugi su bili ustase ili partizani ... hrvatski narod se nesmije vise djeliti!!!! .hrvatski narod treba drzat zajedno!!!! to je jedino rijesenje za bolju buducnost HRVATSKE ....pozdrav !!!

FE
Feci
14:46 21.11.2011.

Nije dosta da se djeca ponovno truju sa \"antifašizmom\" pod kojim je pobijeno najviše Hrvata ikad, nego sad želite brendirati Tita poznatog krvnika hrvatskog naroda. Odbacite \"Tito brand\" i ići će vam puno bolje. http://www.youtube.com/watch?v=-0f8b9AXC98 Nije čudo da Krapinsko zagorska županija toliko stagnira kada se uvijek gura taj Tito. U Krapini imamo stari grad u kojem su se za najtežih hrvatskih vremena održavali hrvatski sabori. Bilo bi bolje da se to obnovi a ne da se \"brendira Tito\". Tito je za sve one koji nisu indoktrinirani komunističkom ideologijom običan krvnik i ništa više.