Unforgettable Croatia

Tko pogodi kraj serije, putuje u Hrvatsku

Foto: Twitter
Foto: Promo
Igra prijestolja
Foto: Promo
Igra prijestolja
Foto: Promo
Igra prijestolja
Foto: Promo
Igra prijestolja
Foto: Promo
Igra prijestolja
Foto: Promo
Igra prijestolja
19.04.2019.
u 08:22
Britansko-američka agencija osmislila je nagradnu igru u kojoj je prikupila 5000 ideja o mogućem kraju Igre prijestolja i privukla pažnju 300 svjetskih medija
Pogledaj originalni članak

Popularnost serije Igra prijestolja i dalje ne prestaje iznenađivati. Britanska turistička agencija Unforgettable Croatia otvorila je natječaj u kojem je zadatak pogoditi kako će završiti serija. I već prikupila pet tisuća ideja. Tko pogodi, dobiva turneju po lokacijama na kojima je serija snimana u Hrvatskoj. I ne samo tamo. – Zapravo smo britansko-američka agencija jer imamo urede u Londonu, ali i u San Franciscu. Na neki smo način dodatno Amerikancima ukazali na Hrvatsku kao posebnu lokaciju na svjetskoj karti, a jasno, u tome je jako pomoglo i Svjetsko prvenstvo, odnosno vaš uspjeh, rekao nam je vlasnik agencije Graham Carter.

Još više američkih gostiju

Split, Klis, Hvar, Vis, Dubrovnik lokacije su koje se obilaze u turi koju će osvojiti onaj vidoviti sretnik koji pogodi kako će završiti jedna od najpopularnijih serija svih vremena. – Vijest o nagradnoj igri do sada je objavilo oko 300 svjetskih medija, o tome je prilog napravio Fox News, izašli smo i u Cosmopolitanu, i CNBC se bavio nama, izgleda da smo doista pogodili! Natjecanje je očito jedinstveno i računamo da će nam donijeti i više putnika koje svake godine dovedemo u Hrvatsku. Trenutačno je ta brojka pet tisuća, no imamo porast od 45 posto pa se nadam da će već sljedeće godine ta brojka porasti na šest i pol, kaže Carter koji je trenutačno u Splitu gdje nastoji organizirati hrvatski ured svoje turističke agencije.

– Ustanovili smo se 2015. kada su inače popularne turističke zemlje poput Turske i Egipta bile pogođene napadima što je štetilo njihovu turizmu. Hrvatska je u tom periodu rasla turistički pa je to dodatno učvrstilo našu želju da agenciju vežemo upravo za Hrvatsku. I tako – Unforgettable Croatia! – govori nam Graham Carter. Inače, na strane turiste koji dolaze u organizaciji Unforgettable Croatia snažan dojam ostavljaju naši nacionalni parkovi, Hvar, Split, Dubrovnik, a onda krstarenje uz obalu, vožnje gliserima i bolji hoteli na Jadranu, što se podrazumijeva.

– U Hrvatskoj nikad ne znate što ćete dobiti, što ćete lijepo vidjeti i to turiste i dalje privlači – govori vlasnik agencije s originalnom idejom.

Pobjednik dobiva putovanje u Hrvatsku za dvoje koje uključuje sedam noćenja, privatni doživljaj s odredištima u Splitu i Dubrovniku. Polupansionski smještaj u hotelu, turneja po lokacijama gdje se snimala Igra prijestolja s profesionalnim turističkim vodičem koji tečno govori engleski te odlazak gliserima na otoke Hvar i Vis. Mala je začkoljica što nagrada ne uključuje avionsku kartu, ali čini se da putovanje opravdava tu investiciju. U nagradnu se igru ulazi popunjavanjem online formulara u kojem se, osim osobnih podataka, traži i da predvidite kraj popularne serije o borbi za Željezni tron Sedam kraljevstava Westerosa.

Bitna je nepredvidivost

Pri tome treba znati da je prva epizoda posljednje sezone dosegla gledanost od 11,8 milijuna gledatelja širom svijeta čime je postala najgledanijom premijerom svih osam sezona. Nije i najgledanija, i dalje je to finale sedme sezone sa 12,07 milijuna gledatelja, no sve su šanse da će zadnja sezona u nekom trenutku oboriti sve rekorde gledanosti.

Teorija o kraju bezbroj je, od pobjede Noćnog kralja, preko smrti Daenerys, do Pirove pobjede Jona Snowa. Ili do smrti Cersei od ruke vlastitog brata, moguće baš Jaimea s kojim je i ljubovala. Vrijednost je serije snimljene po zapisima Georgea R. R. Martina upravo u nepredvidljivosti pa će stoga biti izuzetno zanimljivo vidjeti tko je pobijedio na natječaju Unforgettable Croatia jer će se očito raditi o iznimno kreativnoj i maštovitoj osobi. S puno sreće, dakako.

Isto tako, nagradna igra koju je agencija organizirala ima velike šanse da je se proglasi za marketinški pothvat godine u turizmu jer se već vidi da se ljudima iza Unforgettable Croatia ona brzo isplatila. Barem publicitetom. 

Foto: Josip Regović/Pixsell
HBO je organizirao dobrovoljno darivanje krvi na Zrinjevcu pod nazivom Daruj krv za prijestolje.
Foto: Josip Regović/Pixsell
HBO je organizirao dobrovoljno darivanje krvi na Zrinjevcu pod nazivom Daruj krv za prijestolje.
Foto: Josip Regović/Pixsell
HBO je organizirao dobrovoljno darivanje krvi na Zrinjevcu pod nazivom Daruj krv za prijestolje.
Foto: Josip Regović/Pixsell
HBO je organizirao dobrovoljno darivanje krvi na Zrinjevcu pod nazivom Daruj krv za prijestolje.
Foto: Josip Regović/Pixsell
HBO je organizirao dobrovoljno darivanje krvi na Zrinjevcu pod nazivom Daruj krv za prijestolje.
Foto: Josip Regović/Pixsell
HBO je organizirao dobrovoljno darivanje krvi na Zrinjevcu pod nazivom Daruj krv za prijestolje.
Foto: Josip Regović/Pixsell
HBO je organizirao dobrovoljno darivanje krvi na Zrinjevcu pod nazivom Daruj krv za prijestolje.
Foto: Josip Regović/Pixsell
HBO je organizirao dobrovoljno darivanje krvi na Zrinjevcu pod nazivom Daruj krv za prijestolje.
Foto: Josip Regović/Pixsell
HBO je organizirao dobrovoljno darivanje krvi na Zrinjevcu pod nazivom Daruj krv za prijestolje.
Foto: Josip Regović/Pixsell
HBO je organizirao dobrovoljno darivanje krvi na Zrinjevcu pod nazivom Daruj krv za prijestolje.
Foto: Josip Regović/Pixsell
HBO je organizirao dobrovoljno darivanje krvi na Zrinjevcu pod nazivom Daruj krv za prijestolje.
Foto: Josip Regović/Pixsell
HBO je organizirao dobrovoljno darivanje krvi na Zrinjevcu pod nazivom Daruj krv za prijestolje.
Foto: Josip Regović/Pixsell
HBO je organizirao dobrovoljno darivanje krvi na Zrinjevcu pod nazivom Daruj krv za prijestolje.
Foto: Josip Regović/Pixsell
HBO je organizirao dobrovoljno darivanje krvi na Zrinjevcu pod nazivom Daruj krv za prijestolje.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

DE
deda1234
17:37 19.04.2019.

Nisam ni jednu gledo..