nogomet i Biznis

Todorić požurio čestitati Dinamu i šalje milijune

Foto: 'Marko Lukunic/PIXSELL'
'12.07.2011., Zagreb - Gradonacelnik Milan Bandic obisao je radove na maksimirskom stadionu te se uvjerio da ce do utakmice GNK Dinamo - Neftchi Baku sve biti gotovo. Milan Bandic, Zdravko Mamic. Pho
Foto: Žarko Bašić/Pixsell
\'25.11.2010., Ekonomski fakultet, Zagreb - U sklopu Dana otvorenih vrata Ekonomskog fakulteta Ivica Todoric, vlasnik Agrokora, odrzao je predavanje na temu Pozicije i izazovi hrvatskog poduzetnistva.
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Dinamo
26.08.2011.
u 11:00
Zbog strogih pravila Lige prvaka domaće se tvrtke ne mogu oglašavati na stadionu tijekom utakmica, ali Dinamo još nije prodao ni mjesto na dresu svojih nogometaša za oglas
Pogledaj originalni članak

Konzumova čestitka Dinamu u udarnom televizijskom terminu u svijetu biznisa doživljava se kao početak utrke za glavnog domaćeg sponzora Dinama u njegovim nastupima tijekom Lige prvaka. Zbog strogih pravila Lige prvaka domaće se tvrtke ne mogu oglašavati na stadionu tijekom utakmica, ali Dinamo još nije prodao ni mjesto na dresu svojih nogometaša za oglas. Prodaja oglasnog prostora na dresu donijet će Mamiću prvu veću zaradu od plasmana, za koju se procjenjuje da bi mogla biti nekoliko milijuna kuna. Konzum je, usporedbe radi, milijun kuna platio Hajduku za to što su njegovi igrači dva mjeseca nosili logo Konzuma na svojim dresovima. Mamić bi za svoj logo mogao tražiti i desetak milijuna kuna. Uz taj novac Dinamo će dobiti i sigurnih 7 milijuna eura od Uefe, a naglo će skočiti i cijena njegovih nogometaša. Na pitanje hoće li Dinamo dobiti sponzora u Ligi prvaka Mamić kaže:

- Ne želimo se zalijetati, ali jako me razveselila TV reklama za Konzum u kojoj se Dinamo spominje kao ponos. Taj smo znak čekali godinama i u pravom trenutku znat ćemo poentirati, kazao je Mamić.

Osim Dinama i obitelji Mamić, na plasmanu tog kluba mogla bi, primjerice, zaraditi i Karlovačka pivovara, koja je u vlasništvu Heinekena, prvog sponzora Lige prvaka. Tijekom utakmica točit će se samo pivo glavnog sponzora, što ne znači da ostali proizvođači neće pojačati marketinšku kampanju za TV gledatelje. Očekuje se i veća prodaja majica Pume, jednog od Dinamovih sponzora.

Zagreb će za tri sigurne nogometne utakmice mjeriti veliku zaradu s obzirom na atraktivne klubove koji mu dolaze u goste. Hotelijeri i ugostitelji očekuju dodatnih desetak milijuna kuna po utakmici.

– Prvi put u posljednjih 12 godina prvak Hrvatske spominjat će se u svim izvještajima elitnog natjecanja. Zagreb će profitirati od stranih gostiju te od spominjanja u medijima. Izvan turističko-ugostiteljskog te PR segmenta i, naravno, izravnog profita za klub, još neki dodatni profit za gospodarstvo teško je utvrditi, ali već je i ovo realno puno za sve – kaže Kristina Laco, članica uprave Digitel komunikacija.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 146

OB
-obrisani-
13:33 26.08.2011.

-51 26.08.2011. u 13:15h tvrtkozrinski je napisao/la: - 5 1 ha ha ah

SV
sven222
13:15 26.08.2011.

ako Todorić već ima viška love onda bi bilo uredu da povisi plaće svojih djelatnika...

AR
ariesrevelator
14:40 26.08.2011.

Pa, takvi su i upropastili sport; gamad u Hrvatskoj ... Tipični Mamićevi prijatelji; gamad sve odreda ! I onda ne treba revizije pretvorbe i privatizacije, nacionalizacije ....