KAMPANJA

Karamarko za prinovu dobio 12 tisuća lajkova

Foto: Screenshot
karamarko
Foto: Screenshot
facebook
Foto: Screenshot
izbori
Foto: Screenshot
izbori
Foto: Screenshot
izbori
17.10.2015.
u 11:32
Aunedi Medek: 
SDP-ovi profili nešto bolji, imaju više grafika, filmova nego HDZ
Pogledaj originalni članak

Internet je danas moćan alat i ima golemu ulogu u političkom marketingu. Pitanje je znaju li se njime političke stranke u Hrvatskoj dobro koristiti. Nema sumnje da je aktivnost veća nego prije četiri godine. To se posebno vidi na Facebooku, što ne začuđuje s obzirom na to da u Hrvatskoj profil na toj društvenoj mreži ima oko 1,8 milijuna korisnika.

Domet od milijun ljudi

Pa zato sve ozbiljnije stranke i koalicije uglavnom imaju svoj profile, Domoljubna koalicija ima profilne stranice za svaku izbornu jedinicu. I šefovi stranaka imaju svoje privatne profile na kojima objavljuju uglavnom ključne poruke iz kampanja, fotografije s događaja na kojima se pojavljuju... Zoran Milanović prije nekoliko je dana objavio i videoporuku u kojoj je zahvalio svima koji njega i njegovu koaliciju prate na društvenim mrežama, a Tomislav Karamarko zahvalio je svim čestitarima na rođenju kćeri i zaradio više od 12 tisuća lajkova.

Živi zid stranka je koja se Facebookom vjerojatno najviše koristi. I to ne samo u kampanji već cijelo vrijeme. Za vrijeme predsjedničkih izbora stranica im je imala 35 tisuća članova. Danas ih je više od 100 tisuća i iznimno su aktivni u lajkanju, dijeljenju i komentiranju.

– Prošlog tjedna stranica je imala domet od čak milijun ljudi – kaže Ivan Pernar iz Živog zida.

Objaviš što želiš

Ministrica graditeljstva Anka Mrak-Taritaš te zastupnica Jadranka Kosor više od Facebooka vole Twitter i dobro im ide.

– Koliko društvene mreže mogu biti moćne, najbolje govori podatak da su Obamini posljednji izbori 90 posto digitalno odrađeni. U komunikaciji s biračima bolje je imati vlastite medije. Društvene mreže to omogućavaju, a riječ je o mediju koji se može kontrolirati, dakle objavljuješ što želiš i imaš povratnu informaciju – kaže komunikacijski stručnjak Mario Aunedi Medek. SDP to, dodaje, radi ipak nešto bolje od HDZ-a.

– Imaju učinkovitije poruke, vidi se da su više vremena i truda uložili. Imaju i više infografika, animacija, dobrih filmića – kaže Aunedi.

Komunikacijski stručnjak Marko Rakar ne vidi velike kreativnosti ni na jednoj strani.

– SDP je ranije krenuo s kampanjom na internetu i općenito jesu nešto bolji. Ali bude li HDZ kampanju na internetu vodio kao za Kolindu Grabar-Kitarović, bit će to dobar potez – kaže Rakar.

>> Kosor i Mrak-Taritaš našle se na kavi nakon dogovora na Twitteru

>> Birajte prema stajalištu o važnim pitanjima, a ne – prepucavanjima

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 64

Avatar ČEPlN
ČEPlN
11:43 17.10.2015.

ostavite dijete na miru

KN
knjizevnik19
11:49 17.10.2015.

HDZ vodi kulturniju i odmjereniju kampanju od Sdp-a. Sdp se vodi samo prljavom i negativnom kampanjom.

GK
Govorim_kako_vidim
11:49 17.10.2015.

Pa kulturu života treba ohrabrivati i na najvišim razinama politike i društva, moramo znati koje su nam zajedničke vrijednosti kojima svi težimo, ovim lešinarima koje kopaju po Karamarkovom privatnome živote bih poručio da se zagledaju više u svoje živote umjesto blate tuđe...