Weekend Media Festival

Tomo Ricov: Nisam niti u najluđem scenariju mislio da će festival biti ovako uspješan

Foto: Srecko Niketic/PIXSELL
Foto: Srecko Niketic/PIXSELL
Foto: Srecko Niketic/PIXSELL
Foto: Srecko Niketic/PIXSELL
Foto: Srecko Niketic/PIXSELL
Tomo Ricov
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Prva večer na Weekend Media Festivalu u Rovinju
Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL
Novi Fosili zabavljali okupljene na prvoj večeri Weekend Media Festivala
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Tomo Ricov
24.09.2021.
u 10:08
- Program je bogat, imamo pet dvorana s programima koji idu paralelno. Sva područja smo pokrili, a prvi panel o Influencerima bi mogao privući veliku pozornost, kaže direktor festivala Tomo Ricov
Pogledaj originalni članak

U Rovinju se održava 14. Weekend Media Festival, a i ove godine okupili su se mnogi komunikolozi i novinari iz Hrvatske i susjednih zemalja. 

- Program je bogat, imamo pet dvorana s programima koji idu paralelno. Sva područja smo pokrili, a prvi panel o Influencerima bi mogao privući veliku pozornost. Zanima nas kako funkcioniraju kao poslovni ljudi, a mnogi ih doživljavaju kao osobe koje bez veze zarađuju za život. A iza svega stoji pravi rad. Vjerujem i kako će zanimljiv biti panel o hrani i medijima. Istaknuo bih i predavanje o pandemiji pametnih telefona. I sportski panel bi trebao biti sjajan. Goran Bogdan će pričati o tome treba li glumac danas biti celebrity - najavio je Tomo Ricov, direktor festivala.

 

Slogan festivala, Živio život, također je zanimljiv.

- Ta pandemijska godina učinila je to da nećemo spominjati koronavirus na niti jednom predavanju. Moramo se okrenuti budućnosti tako da slavimo život.

Koliko se medijska scena promijenila u posljednjih godina?

- Pa ona se zapravo stalno mijenja. Uvijek imam višak tema koje moram odbacivati. No, niti jedan tradicionalan medij nije umro tijekom korone već je pronašao svoju publiku. Svake godine govorimo da ipak stvari sve više idu prema mobileu iako tradicionalna publika uvijek ostaje.

Koja je tajna uspjeha Festivala?

- Nisam niti u najluđem scenariju mislio da će festival biti ovako uspješan. A tajna je u neformalnom druženju ljudi u ovom ugodnom ambijentu. Osjećaju se dobro i nadahnuto ovdje, a naravno da se ugovore i mnogi poslovi. I to je idealna kombinacija - zaključio je Ricov.

Foto: Srecko Niketic/PIXSELL

Otvorenje Weekend Media Festivala definitivno je opravdalo moto pod kojim se ove godine održava najveći komunikacijski festival u regiji - Živio život. Nakon jednogodišnje stanke zbog koronavirusa WMF je otvoren uz ritmove Studija 54 te najvećih hitova Novih Fosila u izvedbi Sanje Doležal, Vladimira Kočiša Zeca te Marinka Colnaga u sklopu programa Diskoteka by Styria Open Air Stage.

- S veseljem možemo reći da je konačno počeo Weekend u koji smo uložili jako puno truda, energije, vremena, kako bi on ove godine bio najbolji do sada. Iza nas je više nego izazovna i zahtjevna godina i ovim Weekendom smo željeli poslati snažnu poruku kakvu nosi naš slogan “Živio život”! U Rovinj nam stiže preko 100 predavača i panelista od kojih svatko donosi neku zanimljivu temu i svoje iskustvo iz različitih segmenata poslovanja, društvenih polja i pojava, kao što su Pete Radovich, nagrađivani sportski producent, Ivan Burazin iz Infobipa, Goran Bogdan, Ivica Kostelić, zatim Jelena Veljača, Zoran Šprajc, Julijana Matanović, Mate Janković, Boris Jokić i mnogi drugi… - rekao je nakon otvaranja Tomo Ricov, direktor festivala koji se po 14. put održava u Rovinju i gdje su stigli vodeći medijski, marketinški i komunikacijski stručnjaci.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.