Neumoljivi globalni trend prate i brojke o socijalno ugroženim u Hrvatskoj. Prema istraživanju Ekonomskog instituta („Dječje siromaštvo i strategije nošenja sa siromaštvom kućanstava u Hrvatskoj“) iz 2019. godine, gotovo 300.000 djece u našoj zemlji živi u siromaštvu, često bez osnovnih životnih potrepština. Navedeno istraživanje iznosi još jednu poražavajuću statistiku: svaki pet član siromašnih obitelji izjavio kako je barem jedan član kućanstva u zadnjih mjesec dana išao gladan na spavanje. Pridodamo li tome svakodnevnu neizvjesnost, ekonomsku recesiju, ali i podatke iz najnovijeg istraživanja MasterIndex koje je za Mastercard u listopadu ove godine provela agencija Improve, a koji navode kako je koronakriza odgovorna za smanjenje prihoda 48% ispitanika, dok se 62% njih odreklo većih kupnji tijekom pandemije, jasno je kako će trenutna situacija povećati broj onih obitelji koje si ne mogu priuštiti osnovne potrepštine, a njihovoj djeci u predškolskoj i školskoj dobi onemogućiti jednake uvjete za razvoj i iskorištavanje potencijala.
Partnerstvo s Konzumom nastavak je Mastercardovih aktivnosti u sklopu globalnog partnerstva sa Svjetskim programom za hranu te borbe protiv gladi školske djece u svijetu. Uz donaciju za školske obroke u Ruandi, donacija će biti dodijeljena i Udruženju Djeca prva koje radi s djecom, mladima i obiteljima koje žive u rizičnim uvjetima.
„Sretni smo što smo ponovno dio ove akcije koja nam omogućava da pomognemo onim roditeljima koji, kako bi djeci osigurali osnovne potrepštine, vrlo često odlaze gladni na spavanje. Ne smijemo nikada zaboraviti da će djeca kojoj danas pomognemo već sutra imati veću mogućnost da razviju svoje potencijale i održe korak sa svojim vršnjacima. Vjerujte mi, djeca već u ranoj dobi shvate kako im roditelji ne mogu priuštiti ono što im je potrebno, što često kod njih dovodi do razvoja osjećaja isključenosti. Upravo zbog toga, ova akcija je način kako da im olakšamo taj svakodnevni teret“, rekla je Sonja Vukadinović iz Udruženja Djeca prva.
Potrošačima se ne naplaćuje nikakav donacijski iznos na iznos njihove kupnje, a sav trošak donacije snose isključivo Konzum i Mastercard. Za detalje posjetite mastercard.hr i konzum.hr.