Kupujemo tamo gdje je jeftinije. Situacija je takva da se pazi na svaku kunu. Činjenica je da postoji velika razlika između prave domaće i hrane u trgovinama. Problem je što ima puno prekupaca, koji do nekih proizvoda jeftinije dolaze u velikim centrima, a onda to prodaju na tržnici. Međutim, imamo mi svoje kumice od kojih kupujemo sir, jaja i druge domaće proizvode – kažu Ljubica Boca i Dorka Kunić.
Osjeti se kriza
S brojnim su Karlovčanima podržali nastojanje Gradske tržnice da se svojim proizvodima više približi građanima. U novouređenom atriju od 650 četvornih metara prvi put organiziran je Otvoreni dan tržnice. Podijeljeno je 200 porcija graha i 150 krafni. Za dobru kapljicu pobrinulo se Poljoprivredno gospodarstvo Tomičak, a za pjesmu i ples KUD Sveta Ana. Želja je da se od proljeća do kasne jeseni svakog mjeseca tu održavaju manifestacije na kojima će se prezentirati domaći proizvodi, zdrav život, organizirati mjerenja šećera, tlaka i druge akcije.
– Tržnica je tradicija. Međutim, i mi osjećamo krizu. No nadamo se da ćemo je prebroditi. Problem je i što imamo sve manje naših starih kumica. Stoga ćemo zajedno s mjerodavnima obići domaća gospodarstva na karlovačkom području – najavio je direktor Tržnice Niko Pervan.
Kupiti i - ostati
Potom će vidjeti tko od njih zadovoljava uvjete za dobivanje certifikata tako da će kupci na tržnici znati da kupuju domaće. Napominje da žele biti protuteža velikim trgovačkim centrima, ali i dodatnim aktivnostima privući kupce. Da se nakon obavljenog ‘šopinga’ još malo zadrže. Podsjeća da su prvi u Hrvatskoj uveli solarni sustav grijanja tople vode, uveli elektroničku naplatu tržne pristojbe, promijenili rasvjetu i kanalizacijsko-odvodnu mrežu.