Trgovkinje Ana i Željka odlučile su progovoriti o "besramnom ponašanju" kupaca kojem su u svom dugogodišnjem radu svjedočile nebrojeno puta. Objasnile su čime se sve hrvatski kupci služe kako bi "iznudili" povrat novca za dobro iznošeni proizvod ili, pak, za stari artikl dobili potpuno novi.
- Primjera radi, za nekakvu prigodu kupac kupi kombinezon za 300 kuna, iz njega izvuče konac i kaže da se radi o nekvalitetnoj izradi, odnosno materijalnom nedostatku na proizvodu. Mi joj prihvatimo reklamaciju, vratimo novac, a ona za taj iznos kupi fine salonke. Za tri mjeseca vraća se s tim istim salonkama, a na jednoj je odlomljena peta. Tvrdi kako je pukla sama od sebe, te opet da se radi o lošoj izvedbi. Činjenica je, ustvari, da je ona tu petu sama ‘iščupala’, što mi, naravno, ne možemo dokazati, jer je salonke iznosila i dosadile su joj - tvrdi trgovkinja Ana, pišu Vijesti.hr.
Njihovim tezama da se radi o dobro iznošenim proizvodima ide u prilog i činjenica da ih kupci znaju vraćati i nakon više od pola godine korištenja. Trgovkinja Ana se tako prisjetila žene koja je nedavno vratila tenisice nakon sedam mjeseci korištenja, a kao razlog je navela da jezik na njima stoji ‘nakoso’ što ju užasno živcira. Druga je pak, kaže, također nakon nekoliko mjeseci vratila balerinke s odlomljenim špicom tvrdeći da se radi o materijalnom nedostatku, a kada su joj reklamaciju uvažili kupila je ponovno iste balerinke.
- Među rekorderima je svakako žena koja je godinu dana nakon kupnje došla vratiti jaknu s krznenim rubom jer joj se krzno ‘slijepilo’ nakon što ju je oprala, vjerojatno na pogrešnoj temperaturi. I tu smo reklamaciju uvažili. Što još uopće reći? - kaže trgovkinja Željka koja se baš kao i Ana nagledala svega u branši pa zaključuje da "ljudi stvarno znaju biti besramni".
... i gle čuda, nijedna trgovina, ni jedan šoping centar nije propao! Čak obrnuto, množe se poput zečeva!