Manifestacija

Turisti pohrlili u podrume na Gastro vinjetu Split

Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Turisti pohrlili u podrume na Gastro vinjetu Split
31.05.2013.
u 15:18
Poljički knez nudio sopranik, Hvaranke lavandu, a Višanke hib. Predstavilo se tridesetak proizvođača iz cijele Hrvatske s domaćim autohtonim proizvodima, etno suvenirima, ljekovitim biljem i prirodnom kozmetikom.
Pogledaj originalni članak

Gastro vinjeta Split, izložbeno-prodajna manifestacija autohtonih proizvoda koja se održava u istočnom dijelu Dioklecijanovih podruma izazvala je ogroman interes, osobito brojnih turista.

Najveća atrakcija, kao i obično je poljički sopranik, kojega je posluživao sam poljički Veliki knez Petar Rodić, običen u tradicionalnu odoru, ali i prezentacija tradicionalne pripreme kruha kojega je pred gostima zamijesio Marko Alilović iz "Antonilinog mlina" u Žrnovnici.

-Ljudi mogu kušati naš kruh, a nudimo im i domaće brašno iz žrnovničkih mlinica, višenjavaču, maslinovo ulje... - kaže Alilović.

Berislava Ćurčin iz hvarskog Staroga Grada uz obilje proizvoda na bazi lavande, predstavila se s asortimanom proizvoda od aloe vere, greipa, limuna, naranči.

-Imam polje lavande i bogat vrt. Sve je prirodno! - uvjerava nas Berislava Ćurčin i pokazuje nam brojne certifikate za svoje proizvode.

-Prodaja ide dobro, ali mogla bi i bolje. Ljudi kupuju uglavnom jeftinije proizvode – procijenila je.

Nian Zanki iz Komiže ponudila je na degustaciju svoje nagrađene riblje paštete, namaze, tradicionalni viški hib i mnoštvo džemova. Katica Čuljak iz Makarske, u skladu s modernim trendovima, predstavila je kolekciju prirodnih sapuna, pilinga za tijelo, soli za kupanje... Otkrila nam je i sastojke maslaca za tijelo. Dakle, ako ste pobornik "sam svoj majstor" principa trebat će vam bademovo ulje, maslinovo ulje, shea maslac, kokosov maslac i pčelinji vosak. Dobro ih izmijšejate, maćite se i uživajte.

Od Sanje Vuković Veić, direktorice Sajam Split dozanjemo kako su okupili 30-ak uzlagača iz cijele Hrvatske koji su se predstavili domaćim autohtonim proizvodima, etno suvenirima, ljekovitim biljem i prirodnom kozmetikom.

-Velika je gužva. Turisti su impresionirani prostorom drevenih Dioklecijanovih podruma u kojima izlažemo vrhunske proizvode za koje mnogi od njih prvi put čuju, iako su pod zaštitom, poput soparnika. Ovo je izvrsna prilika za prezentaciju domaće proizvodnje i povezivanje s turističkim djelatnicima – kaže Vuković Veić.

Gatro vinjeta Split bit će otvorena do 2. lipnja.

>>Otvoren je Floraart na Bundeku, zabava za djecu, ali i nagrade

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.