U LOVU NA GOSTE

Turisti žele znati kako će se kupati, jesti u restoranu...

Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Bregana
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Bregana
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Bregana
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Bregana
27.05.2020.
u 16:55
U Njemačkoj koja svim mediteranskim zemljama daje najviše turista posebno su aktivni Grčka, Portugal, španjolski otoci..., koji trenutačno imaju ponajviše izgleda da ovog ljeta privuku Nijemce na svoje plaže
Pogledaj originalni članak

Netom što je Hrvatska udruga turizma apelirala da se, s obzirom na pozitivno okružje, krene s promocijom, iz Hrvatske turističke zajednice jučer je stiglo priopćenje da će tako i biti. Nacionalna turistička organizacije krajem ovog tjedna pokreće kampanju pod imenom “The Vacation You Deserve Is Closer Than You Think”. I to prvo u Sloveniji, Austriji i Mađarskoj, a onda i u Češkoj, Slovačkoj, Njemačkoj, Italiji i Poljskoj. Prvo se kreće preko online i offline komunikacijskih kanala videom od 30 sekundi, a potom i zakupom medijskog prostora na televizijama, u tiskanim medijima i na najčitanijim portalima te vanjskim oglašavanjem. Kampanja će potrajati cijeli lipanj.

Budi se turistička promocija

– U tijeku je finalizacija media planova koja se odnose na tržišta za čije je građane izgledno da će, nakon otvaranja granica u svojim zemljama, moći posjetiti Hrvatsku. Riječ je o vjernim turistima iz osam susjednih zemalja – ističe direktor HTZ-a Kristjan Staničić. Prekriženih ruku ne sjede ni druge turističke zemlje. Kako se situacija s koronavirusom smiruje u europskim zemljama, tako se budi i turistička promocija.

Video: Pogledajte kakvih se mjera treba pridržavati kod frizera

U Njemačkoj koja svim mediteranskim zemljama daje najviše turista posebno su aktivni Grčka, Portugal, španjolski otoci..., koji trenutačno imaju ponajviše izgleda da ovog ljeta privuku Nijemce na svoje plaže. Kao, uostalom, i Hrvatska u kojoj su proteklih dana boravili neki njemački novinari i vratili se s vrlo dobrim dojmovima. – Njemački mediji intenzivno se bave temom odmora. Na RTL-u su sinoć, recimo, prikazali demonstraciju svih modela koje su osmisli domaćini na Mediteranu na jednoj njemačkoj plaži, od pleksiglas kućica do ležaljki raspoređenih na različitim udaljenostima – kaže vlasnik njemačkog turoperatora ID Riva tours Selimir Ognjenović.

Moramo biti odgovorni

– Drago mi je da Hrvatska kreće s promotivnom kampanjom. Ali bilo bi sjajno da se u nju ugrade i servisne informacije o režimu ponašanja na našim plažama, bazenima, u hotelima... Gostima je trenutačno to najvažnije, žele znati što ih čeka u nekoj destinaciji i koliko će biti sigurni. Mi sve te informacije imamo, sjajno su, jasno i do detalja razrađene na stranici Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, a odličan materijal pripremila je i Udruga turizma. Sve to treba što prije predstaviti gostima. Moji u uredu upravo za jedne regionalne novine u Bavarskoj prevode te upute na njemački, a mogu vam reći da su me o tome pitali svi njemački novinari s kojima sam razgovarao proteklih desetak dana. Ljudima sada nije dovoljna informacija da je lijepo tamo gdje ih pozivaju na odmor, moramo im pokazati da smo i odgovorni, ali i da od njih očekujemo da se i sami na odmoru jednako odgovorno ponašaju – kaže Ognjenović.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

NZ
NAĐI-zaZAGREBbezkumova
17:14 27.05.2020.

Svijet je sišao s pameti.

Avatar EtTore
EtTore
14:46 10.06.2020.

nece biti turista ovoga lita, a niti narednog!

DA
DarthVader
18:28 27.05.2020.

A kak se budu kupali i jeli!? Pa goli, a Jeli budu s zlicicom i vilicom. A rezali budu s nozem. Tko to nezna taj nek nam ne dolazi.