Temeljem analize prošlogodišnjih ostvarenih rezultata turističkog prometa i podataka iz ankete koju je Ministarstvo turizma provelo među 38 najvećih turističkih tvrtki u svim primorskim županijama te u Zagrebu, a koje u svom sastavu imaju hotele, turistička naselja i kampove, od travnja do lipnja ove godine u Hrvatskoj se očekuju pozitivni rezultati turističkog prometa.
Naime, u spomenutom razdoblju predsezone u našoj zemlji anketirane tvrtke predviđaju oko šest posto više dolazaka turista, koji bi trebali ostvariti oko 4,5 posto više noćenja u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.
Prema podacima gore spomenute ankete, turistički promet u travnju na hrvatskim odredištima trebao bi biti na prošlogodišnjoj razini, dok bi svibanj mogao biti bitno bolji od prošlogodišnjeg.
U tom se mjesecu, naime, očekuju dvoznamenkasti postoci rasta turističkog prometa.
Prema najavama, lipanj je otprilike na prošlogodišnjoj razini. No, budući da je proces rezervacija još uvijek u tijeku te da je u tom mjesecu nekoliko praznika i blagdana, ima razloga za optimizam i ostvarenje dobrih rezultata.
Iz Ministarstva turizma napominju da se odmor u predsezoni najčešće ne planira puno unaprijed te, u skladu s tržišnim trendovima, odluku o odlasku na odmor u tom razdoblju turisti najčešće donose u posljednjem trenutku, odnosno neposredno prije samog odlaska.
Kada je riječ o očekivanim rezultatima turističkog prometa u razdoblju nadolazećih uskrsnih blagdana, njih neće biti moguće uspoređivati s prošlogodišnjima jer ove je godine Uskrs kalendarski puno ranije (8. travnja), u odnosu na 2011. godinu.
Prošle je godine Uskrs bio krajem travnja te su ga turisti nerijetko spajali s Praznikom rada te na taj način produžili svoj boravak u odredištu. No, usporedimo li ovogodišnji uskrsni vikend s istim vikendom 2009. godine, kada je taj blagdan bio u sličnom terminu kao ove godine, prema najavama i uz povoljne vremenske uvjete, možemo očekivati puno bolje rezultate.
Anketom Ministarstva turizma nisu obuhvaćene procjene sustava turističkih zajednica, vezane uz dolazak domaćih turista u vlastite kuće za odmor (nekomercijalne objekte), smještene duž Jadrana.
Sve navedeno bi, prema rezultatima anketa, trebalo utjecati na ostvarenje kvalitetne predsezone u našim turističkim mjestima, poručuju iz ministarstva.
Konobari, spremači soba, čistači vc-a, to su jedina zanimanja koja će opstat u Rvackoj .....